,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 14 marca 2019

Zabawa z motywem (wianek) ...

W marcu motywem przewodnim na kartkach w zabawie u Hubki są wianki. 
Pomysłu na kartkę nie miałam do momentu kiedy zobaczyłam w Sklepiku Gosi papier z elementami do wycinania. Może to i pójście na łatwiznę ale z drugiej strony po to właśnie są te papiery :)
Reszta (baza, papier) z Actiona, kwiatki mojej roboty.
Ta ,,kropeczka czarna,, to fragment grafiki papieru ... nie zauważyłam przy wycinaniu. 


Można było tak zostawić i nie przykrywać pięknej grafiki wianka ...... 


(klik w banerek - szczegóły i prace Dziewczyn)

Wczoraj zostałam ponownie posiadaczką kredek  akwarelowych (poprzednie, nieużywane wnuczce dałam). 
Może w końcu przełamię uraz do malowania. I pomyśleć, że kiedyś farbami olejnymi malowałam.
Na razie będę używać pędzelków z Actiona (miękkie i tanie, dobre do ćwiczeń) a jak będzie mi to kolorowanie dobrze szło pomyślę o specjalnym pędzelku :)
Wydruk z drukarki atramentowej dlatego te rozmazane przybrudzenia ... pierwsze koty za płoty no i nauka na błędach :)



9 komentarzy:

  1. Danusiu, świetne te wianuszki! Bardzo podoba mi się ten papier jako tło, wyglada fantastycznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :) To tło to papier z Actiona (blok kreatywny 30 x 30, gramatura 250, 24 kartki za jedyne 8,50).

      Usuń
  2. Co za cudna karteczka!!!!!!!!!!!!! Ale i magnolijka śliczna- czy ty wiesz, że ja je uwielbiam? A może by ja tak...do wianka;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu!!! Magnolijka niestety niedorobiona/rozmazana jest więc nie nadaje się na kartkę ... na przyszłość do punktu ksero po wydruki laserowe pójdę :) Mnie też się te dziewczynki podobają :)

      Usuń
  3. Wszystko śliczne Danusiu, mi się magnolijka podoba, tylko jej nie wyrzucaj Danusiu. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka z wiankiem. Kwiatki piękne a dziewczynka bardzo ładna.
    Nie widać żadnych rozmazań:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, zachwycająca ta kartka z wianuszkiem. Powodzenia w kolorowaniu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i wcale nie uważam, że poszłaś na łatwiznę. Myślę, że nie każdy nawet z gotowych elementów jest w stanie stworzyć kartkę, a Ty tak pięknie ozdobiłaś wianuszek, że w sumie nie widać iż jest to gotowy wydruk.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(