,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 14 marca 2019

Wielkanocna kartka w kształcie jaja (Papierowo) ...

Kolejna przeszkoda przeskoczona - kształt kartki czyli jajo :)
Można samemu narysować ale ... znowu poszłam na łatwiznę i kupiłam sobie w kiosku ,,szablon,, (kartkę z jajem).
Na blogu ,,DIY - zrób to sam,, Ula pokazała swoje piękne kartki-jaja i zaprosiła na video-tutorial. U mnie początek wg kursu a potem już moja interpretacja. Mogłam jeszcze coś dołożyć ale bałam się, że mogę ,,przedobrzyć,,. Mam jeszcze jedną kartkę z kiosku, spróbuję ją też przerobić.


(klik w banerek - szczegóły i prace Dziewczyn)



9 komentarzy:

  1. Piekne jajo stworzyłaś Danusiu! Takze się przymierzam ale czy uda mi się, zobaczymy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Danusiu, powiem CI, że wspaniała metamorfoza kartki z kiosku! Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to jajo Danusiu, bardzo kreatywne i ciekawie skomponowane. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, przepiękne jajo powstało.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajo rewelacyjne. Tyle warstw świetna metamorfoza. Piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No brawo! Pięknie Ci wyszło. Grunt to sobie jakoś poradzić, Ty poradziłaś sobie świetnie z tym zadaniem. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie - DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna propozycja. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY.
    Pozdrawiam, DT DIY Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(