,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 16 marca 2019

Zabawa z motywem (wianki) ...

Myślałam, że na jednej kartce w tym miesiącu poprzestanę ale ... temat wyjątkowo wdzięczny - to po pierwsze,  po drugie - miałam motywację na więcej bo zdobyłam cudowną serwetkę z gotowym wiankiem. 
Druga moja kartka zrobiona metodą ,,serwetka prasowana,, (jak zwał tak zwał, wiemy o co chodzi). Właściwie to wianek sam w sobie piękny ale mnie to nie wystarczyło. Wycięłam z naprasowanej serwetki na kartkę z bloku technicznego wianek i nakleiłam na wianek ,,w całości,, (przedtem przykleiłam trochę sizalu). A potem trochę kwiatków i listeczków, dwa motylki, wstążeczka i napis (tutaj kolejna próba z embossingiem na gorąco ... coraz lepiej mi to idzie chociaż nagrzewam suszarką).


Jak już przy serwetkach jesteśmy - tutaj do wykorzystania drobne elementy na wielkanocną kartkę (serwetkę od Tereski dostałam).


(klik w banerek)

Myślałam, że na jednej poprzestanę a drugą zrobiłam i ... już mi się kołacze pomysł na kolejną z wiankiem w roli głównej :)
Nie, nie stawiam na ilość, stawiam na jakość ... na każdą kartkę poświęcam sporo czasu a czasu do zakończenia zabawy u Ewy jeszcze trochę zostało więc ... czemu nie zrobić więcej kartek w temacie, który mi przypasował :)


4 komentarze:

  1. Świetne projekty... w szaleństwie tkwi metoda - tak mówią, więc rób kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, wianki to taki wdzięczny motyw. Twoja kartka jest przepiękna, ma w sobie wiele delikatności.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wyszła ta kartka i bardzo fajnie, że jest taka przestrzenna, bardzo mi się ten efekt podoba. Embossing perfekcyjny, a sama wiem, że nie zawsze zrobienie ładnego napisu się udaje :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki: ta i poprzednie <3 Tak łaczysz ze sobą drobiazgi, jak puzzle i powstaje niezwykła całość...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(