,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 18 marca 2019

Opakowanie na kartkę ...

Do TEJ kartki dorobiłam skromne pudełko. Do bazy dołączona była koperta ale ze względu na kwiaty nie dało się do niej włożyć kartki. Pudełko z okienkiem. ,,Szybka,, zrobiona z opakowania po actionowym folderze do wytłaczania. Papiery oczywiście z tegoż sklepu. Kwiatki z papieru, jakoś za foamiran nie mogę się zabrać. Papierowe też mają swój urok :)





3 komentarze:

  1. Danusiu, super wygląda to pudełeczko :) Papierowe kwiatki sa wdzięczne, ja również na razie tylko patrzę na foamiran - jakos nie mogę się do niego przekonać, przynajmniej na razie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, urocze pudełeczko i idealne do tej kartki.
    Twoje papierowe kwiaty są piękne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jest to pudełeczko Danusiu, idealnie dopasowałaś je do kartki. Foamiran rzeczywiście wciąga ale Twoje papierowe kwiaty niczym nie ustępują tym foamiranowym - są śliczne. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(