,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 20 marca 2019

Kartka nietypowa ( Quatro Fold) ...

W sumie kartka atrakcyjna, można resztki papierów wykorzystać itd. ale ..... nie jestem pewna czy drugą, trzecią zrobię. 
Kartka Inki piękna, przyjrzałam się co i jak, formę wycięłam i ... odłożyłam. Wczoraj, mając w pamięci oryginał, zlitowałam się nad wyciętą bazą i zrobiłam swoją (na próbę).

(klik - szczegóły i kurs na kartkę)


No cóż, są formy, do których chętnie wracam i są formy, które nie pociągają mnie zbytnio (choć ciekawe).




5 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiłaś Danusiu kartkę, kolory też cudne:-)
    Ja lubię kartki, które da się postawić i takie w ciekawym kształcie ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję :) Ta mi nie ,,leży,, bo kłopotliwa dla mnie w składaniu. A może za duża gramatura papieru? Nie wiem. Dobra jest natomiast jako opakowanie prezentu np. kuponu totolotka czy biletu do teatru :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Mi się Twoja kartka bardzo podoba, ale sama ciągle tworzę na płasko, bo inne formy mnie przerażają.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, bardzo ciekawa forma, byłaby świetna jako opakowanie na kartę podarunkową.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam filmik nakręcony podczas tworzenia tej kartki. Masz rację, forma ciekawa i może kiedyś się pokuszę.
    Twoja wersja kartki wyszła śliczniutko!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(