,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 2 kwietnia 2019

Kwiatki z papieru .....

Jak to mówią ,,szału nie ma, d**y nie urywa,, ale ...... jak na kolejne próby zrobienia kwiatków do kartek jest coraz lepiej. 
Ciągle ćwiczę (nawet jak kwiatki będą już super to ja będę ciągle ćwiczyć).
Na warsztatach w SKLEPIKU GOSI robiłyśmy kwiatki z papieru czerpanego. Kupiłam kilka arkuszy ale użyję je dopiero jak dobrze poćwiczę na zwykłym. Te na zdjęciu są z papieru z bloku Canson ale o wysokiej gramaturze (jedną kartkę miałam) ... kwiatki są sztywne. Z kartek o gramaturze 120 (tych mam dużo) będzie się na pewno inaczej robiło co nie znaczy, że wyjdą gorsze.
Kwiatki czerwone są barwione tuszem, do reszty kredek akwarelowych użyłam. 
Czas zabrać się za ,,wielopłatkowe,, ale dopiero jak wykorzystam do końca arkusz papieru do akwareli o wysokiej gramaturze.


Właściwie to chciałam o wykrojnikach napisać. 
Marzyły mi się takie ,,do super kwiatków,, (takie jakie Agnieszka Cebula projektuje) ale wczoraj się puknęłam w głowę ..... rób z tego co masz. 
Przecież do ćwiczeń wystarczą i nie są wcale ,,gorsze,,. Są po prostu inne.
Trzeba lubić to co się ma (mój wykrojnik STĄD).
Jak się już ,,naumiem,, to może sobie kupię jakieś wykrojniki od Agnieszki ale do tego jeszcze długa droga :)

.................................................................................................... 
Nie będzie na razie osobnego posta w tym temacie więc dokładam kolejne zdjęcia z nowymi kwiatkami.
Dalej ćwiczę :)
1.Spróbowałam ... no i teraz nie wiem, robić  ,,wielopłatkowe,, z papieru o wysokiej gramaturze?
Mnie się podobają :)


2.Gramatura 250 ... przyjemna robota przy tych kwiatkach (tutaj tuszu użyłam ... zmieniłam też kolejność użycia wody).



3.Papier czerpany  (cieniutki, lekki, zwiewny) przeleżał u mnie kilka lat, nie wiedziałam co z nim zrobić. Kwiatki robione ,,na sucho,, lekko ,,stłamszone,,. Robić? Robić :)





9 komentarzy:

  1. Danusiu świetne kwiatki. Bardzo fajny wykrojnik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko :) Właśnie się zastanawiam skąd i od kiedy mam ten komplet wykrojników. Jeżeli Ty ich nie masz to nie są w Chinach kupione ... chyba z maszynką je kupiłam).

      Usuń
  2. Śliczne kwiatki zrobiłaś, Danusiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatuszki!
    Karteczki będą jeszcze piękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kwiatuszki Danusiu.:) Pozdrawiam Cię milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo ładne wykrojniki Danusiu a Twoje kwiaty są coraz piękniejsze :)
    Te pojedyncze podobają mi się bardziej, ślicznie je pobarwiłaś.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne kwiatuszki zrobiłaś i wspaniale będą wyglądać Twoich na pracach:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(