,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 28 kwietnia 2019

Misz-masz kwietniowy .....

..... czyli o tym i owym będzie.
Na pierwszy ogień idą warsztaty w Podlesiu (Sklepik Gosi) i balon, który na nich powstał (w wyżej podanym linku można zobaczyć balon zrobiony przez Kasię, która prowadziła warsztaty).
A to mój ... to prototyp, następny będzie już na spokojnie robiony. Myślę, że uda mi się już nie popełnić tych błędów co przy pierwszym balonie.
Za oknem szaro-buro dlatego jakość zdjęć poniżej moich możliwości. Kolory balonu w rzeczywistości są ciepłe, żywe, radosne (jest na czym oko zawiesić) :)


Dokupiłam sobie na warsztatach papiery, z których powstał balon. Zostało mi jeszcze trochę materiałów więc dorobię do kompletu kartkę.


W Sklepiku Gosi kupiłam Teresce wykrojniki. 
Tereska wykroiła mi po kilka sztuk, nutki użyłam w dekoracji balonu.


To jajo sznurkowe od Tereski dostałam .....


W piątek byłam w Rybniku załatwić pewną sprawę i przy okazji do Actiona wstąpiłam. Szał zakupów już minął, kupiłam tylko to co zaplanowałam. Udało mi się nawet trafić na dwa foldery do wytłaczania (z wykrojnikiem), na które od dawna ,,polowałam,,. 


Na koniec zostawiłam to najlepsze czyli moją wygraną u Małgosi X - album niezapominajkowy (tutaj można go podziwiać). Album na razie zabezpieczony w pudełku.
Wiem, pisałam już o albumie ale ... nic się nie stanie jak jeszcze raz o nim wspomnę :)


Rozleniwiłam się przez tę święta, przerwę w tworzeniu sobie zrobiłam. Czas się za robotę zabrać. Za oknem nieciekawie, na ogród wolę w taką pogodę nie wychodzić więc ... można rozkładać papiery i ciąć :)

No i zapomniałabym .....
Dziękuję pięknie za życzenia świąteczne :)



4 komentarze:

  1. Piękny balon :) Album od Małgosi to coś fantastycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten balon Danusiu! Jeśli tak wygląda prototyp to nie wiem co będzie dalej :)
    Zakupy świetne a wygranej serdecznie Ci gratuluję.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, cudowny ten balon - można nim wzlecieć wprost w krainę marzeń. Gratuluję udanych zakupów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusia Ty wiesz, że ja bardzo dumna jestem z Was wszystkich💋😁 Wspaniałe się spisałyści i nigdy bym nie powiedziała, że to Wasz pierwszy raz.
    Mam nadzieję do zobaczenia na kolejnych warsztatach... Uściski😘
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(