,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Tniemy i gniemy z Ewinką (wyzwanie 10) .....

Na zrobienie kartki były całe 2 (dwa!) miesiące a ja dopiero dzisiaj się za nią zabrałam ... można śmiało zawołać ,,hura! sukces! 
Żartowałam ... cieszę się, że mi się udało ją zrobić :) 
Kartka trapezowa, łatwa w wykonaniu ale ..... miałam opory.
Może jeszcze do tej formy wrócę bo ciekawa.


Baza kartki to papier z bloku kreatywnego z serii ,,Vintage,, (sklep Action ... żałuję, że kupiłam tylko jeden blok). Elementy na kartce z dwustronnego papieru do wycinania Bloomville - 09 (Sklepik Gosi).
Napis to nieudolny embossing na gorąco (ciągle się uczę). Kartka dla osoby z artystyczną duszą więc niedociągnięcia nie będą przeszkadzać :) 

(klik w banerek - tam jak kartkę zrobić i prace Dziewczyn)

....................................................................................................

Nie wiem czy w tym roku uda mi się dojechać (zawsze jakieś przeszkody nagle się zjawiają dlatego pewności nie mam).


Do naszego zlotu pozostało już tylko 5 dni! 🤩
Przypominamy : 
Widzimy się w Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, o godzinie 11.00. 
Zabieramy pozytywne nastawienie, uśmiech ✂️ i klej.
🎫wstępu będziecie mogli kupić przed wydarzeniem na zlotowej recepcji w cenie 5 zł. 
W cenie biletu jest nie powtarzalna atmosfera, możliwość zakupów, udział w bezpłatnych pokazach, przetestowanie nowości produktowych, kawa, herbata i woda bez ograniczeń, dla 800 pierwszych osób przewidziane są "przydasiowe" upominki oraz rabaty na zamówienia po zlocie 🥰,,

(tekst z Fb) 



6 komentarzy:

  1. Cudna karteczka! Ja tam niedociągnięć nie widzę :-)
    Podobają się mi kolory i ta ukośna kwiatowa kompozycja z ptaszkiem i budką :-)
    Muszę zajrzeć do tych sklepów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję :) Niedociągnięcia w przypadku napisu, za dużo pudru i napis taki ,,rozlazły,, ale dla osoby z artystyczną duszą będzie jak najbardziej ok. :)

      Usuń
  2. Danusiu świetna karteczka. Żadnych niedociągnięć nie widać.
    A napis taki musi być. Pozdrawiam i miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko :) Napis taki ,,zabazgrany,, nie może być ale go zostawiam (osoba, która kartkę dostanie wybaczy) :)
      Miłej majówki również życzę

      Usuń
  3. Danusiu, wspaniale poradziłaś sobie z ta trapezowa forma i idealnie ja zakomponowałaś. Jest taka wiosenna i pozytywna - zachwyciłam się.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Kiedyś chciałam by to co robię było mroczne a wychodziło mroczno-radosne :D Radosne o wiele przyjemniejsze :)
      Uściski

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(