,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 13 maja 2019

Wszystko jest możliwe .....

W moim przypadku nie dziwi mnie już nic ... no prawie nic.
Nie dziwi więc, że podoba mi się kartka, którą właśnie zrobiłam. Nie dość, że we fioletach to jeszcze eksplozja kolorów - niebieski, żółty, czerwony, zielony ... .
W innym przypadku, kwiaty byłyby w odcieniach kremowo-ecru-fioletowych ale ... tym razem są w kolorach z palety, którą podała Ania.

(klik - tam szczegóły)

W maju tematem jest koronka ... okazało się, że pasmanterii mam dużo ale koronek jak na lekarstwo. Znalazłam kawałek zielonej, trochę mało jej widać ale jest.


Te papierki w różyczki są z Actiona, arkusz w kropeczki na zlocie kupiłam, był na wyprzedaży ... teraz żałuję, że więcej nie wzięłam.


W tym miesiącu u Uli kartka sztalugowa dlatego chciałam obie zabawy połączyć ale ... właśnie się zorientowałam, że zapomniałam jakie kartki robimy u Uli. Bożonarodzeniowe!  
Trzeba zrobić kolejną sztalugową ... nie ma problemu :)

Chciałam jeszcze napisać dlaczego tyle ,,gadam,, w komentarzach pod Waszymi postami (o gadulstwie w moich postach też) ale ...... nie chce mi się dzisiaj gadać :)

Wiecie co? Ta kartka naprawdę nastraja mnie pozytywnie.
Wszystko jest możliwe :)





6 komentarzy:

  1. Kartka jest bardzo pozytywna :) heehhe... no powiem CI, że mógł się ktoś zdziwić na taką kartkę Bożonarodzeniową, ale z drugiej są osoby świętujące swoje urodziny i imieniny w te piękne święta, więc kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, kartka jest rewelacyjna - e radosne kolory na fioletowym tle wyglądają super. Eksplozja wiosny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, znam Cię już bardzo długo. Wprawdzie znajomość nasza jest czysto wirtualna, ale wiem, że jesteś "niespokojnym duchem", więc tak naprawdę nie zdziwi mnie nic w Twoim wykonaniu. Kartka jest śliczna!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, trzeba ruszyć 4 litery i przestać narzekać :))A karteczka fantastyczna, fajne te fiolety!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu jest cudnie , kolorowo i energetycznie. Nie dziwię sie że kartka nastraja Cie optymistycznie, zwłaszcza że za oknem szaro buro, deszczowo.
    Piękne są te kolorowe kwiaty i świetna sztalugowa forma.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza i bardzo optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(