,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 11 maja 2019

Kartka z klapką ...

Wczoraj skorzystałam z zaproszenia na wspólne skrapowanie   (fb Artimeno).


Kartkę zaczęłam dopiero po skończonej prezentacji ... po prostu oglądałam film ,,kodując,, co i jak by zaraz to w miarę zapamiętanych szczegółów odtworzyć.
Jako że kartek komunijnych nie robię (zmierzę się z tematem dopiero za rok) postawiłam na okolicznościową z zupełnie innych papierów (papiery, z których komunijna powstała na zlocie u Gosi kupiłam ... mam też wersję w różach). Pomysł z budką i ptaszkiem u Basi podejrzałam.
Takie kartki już robiłam ale bez klapki.
Ta ,,na gorąco,, w nocy robiona, rankiem skończona. Kilka błędów zrobiłam, przy następnej będę wiedziała co i jak ... toż ja ,,się ciągle uczę,, :)


Na środku miejsce na życzenia (wydrukować i przykleić) .....


W środku, pod klapką kieszonka na pieniądze .....


Od kilku dni nękają mnie znowu upiory przeszłości ... 
,,inni robią lepiej,, 
... czy od tego nie można się już uwolnić?!
Chyba jest sposób - robić swoje i nie patrzeć za siebie .....



6 komentarzy:

  1. Cudny jest twój domek.
    Ja chyba popełniłam jeden duży błąd, dałam za delikatne papiery na "okładkę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten papier (do wycinania MT-DRE-09) kupiłam na zlocie dla tego domku ... teraz żałuję, że tylko jeden arkusz. Myślę Basiu, że robiąc kartkę pierwszy raz zrobimy jakiś błąd niechcący ale przy drugiej już go nie popełnimy. Nasze kartki ,,z błędami,, wcale tak źle nie wyglądają, wprost przeciwnie :)

      Usuń
  2. Śliczna, taka wiosenna.
    Danusiu, mnie nagminnie nawiedza myśl "inni robią lepiej", po prostu nauczyłam się ją ignorować i robić tak jak umiem, ważne, że sprawia mi to radość.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Małgosiu, czasami to wraca i wtedy jest blokada i ,,po ptokach,, jak to u nas mówią ..... trzeba wtedy przeczekać :)
      Uściski

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(