,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 11 maja 2019

Pudełko do okiennicy ...

O okiennicy można TUTAJ przeczytać. To nie kartka lecz zawieszka. 
Teraz to kartka-zawieszka w pudełku.
Pudełko z kartek bloku kreatywnego. Lubię robić pudełka (idzie mi to coraz lepiej, coraz sprawniej), lubię je robić z papieru z Actiona.
Z przodu okiennica, z tyłu kartka ... :)



I to by było na tyle ... 
(tak po cichu dodam, że właśnie kończę kartkę z klapką)




5 komentarzy:

  1. Okiennica z kotem jest świetna.
    Też muszę poćwiczyć robienie pudełek. Często mi ich brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, świetne pudełko, bardzo ładnie dobrane do kartki. Ja jakoś nie lubię robić pudełeczek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe opakowanie dla okiennicy, ślicznie to wygląda.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna i kartka i okiennica i pudełko i wszystko razem i każde z osobna i przepiękne przesłanie - muszę sobie zapamiętać :-) Świetna robota :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Bardzo podoba mi się cytat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(