,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 9 maja 2019

Papiorzany Comber czyli Śląski Zlot Scrapbookingowy (cz.2) .....

Był zlot i po zlocie ... następny dopiero za rok.
Jeszcze kilka słów i kilka zdjęć, z Papiorzanego Combra 2019.
Każdy przy wejściu dostał mały upominek. Torby prezentowe różniły się nieco zawartością ale ... każdy otrzymał coś fajnego, co przyda się w twórczej pracy.

(dwa zdjęcia STĄD - stronka na Fb)


Część moich zakupów - pod spodem papiery, na wierzchu upominki ..... są też gratisy i bonusy :)


Tekturki różnorakie, shaker boxy i inne podobne .....


No i wycinanki 3D z płyty MDF ..... 
Niestety na to stoisko poszłam na końcu ... i to był błąd :(
Tutaj kupiłam skrzypce, kwietnik. Nie było już wielkiego wyboru. Jeden manekin tylko został. 
W razie potrzeby zawsze można zakupy w sklepie zrobić (SnipArt).


Można też było kupić co nieco w promocyjnych cenach, były wyprzedaże ... na 90% stoisk przemiła i profesjonalna obsługa. Ogólnie same pozytywy. Ogólnie bo na jednym stoisku dziewczyna była naburmuszona a na innym ,,przeżyłam szok,, cenowy - rzecz, którą kiedyś kupiłam za 29 zł (widziałam ostatnio za 25 zł) tam miała cenę 40 zł (takie same wymiary). To stoisko nie było oblężone jak inne :)

Trochę zdjęć fantastycznym pracom zrobiłam ... kilka tylko pokażę. 


Zachwyciła mnie ta ,,stara książka,, ... 


..... i ten tort :)


Na zlocie oprócz stoisk z tym i owym co każda scraperka potrzebuje była przemiła, twórcza atmosfera i mnóstwo pozytywnej energii.


Postaram się za rok też pojechać na zlot 2020 :)




2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(