,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 16 maja 2019

Kartka męska (Papierowo) .....

Ula zaproponowała tym razem ,,kartkę dla taty,, ale w moim przypadku wręczenie takowej jest niemożliwe wpadłam więc na pomysł, że zrobię męską na urodziny syna.
Video-tutorial obejrzałam jednak kartkę zrobiłam nieco inaczej. Zrobiłam z tego co miałam. Niestety kółek zębatych, trybików mi zabrakło. Nie miałam też małych dlatego użyłam kilka z rozebranego na części starego zegarka. Duże kółka zębate tuszem potraktowałam i użyłam odrobinę mikroskopijnych szklanych kuleczek. Ło matko, ale te mikrokulki są ,,żywe,, jak się rozsypią!
No cóż, kartka była potrzebna na już dlatego jest taka jaka jest ... ale ważne, że jest. Tym bardziej, że zdecydowanie wolę robić kartki dla płci pięknej :)


(klik)

Lubię Papierowo, w prawie wszystkich wyzwaniach brałam udział  (mam jeszcze do zrobienia serduszko ... obiecuję, że wkrótce obejrzy światło dzienne). 
Za udział w wyzwaniach dostałam niespodziankę ... Uleńko, jeszcze raz dziękuję :) Byłam pilną uczennicą ... tylko w ostatnim wyzwaniu zboczyłam trochę z drogi ale co i jak pokazałaś pamiętam :)


Teraz idę z kartką do ,,nowej,, żabki ... znowu skomplikowali ,,staruszce,, życie :D 
Żartowałam, dam radę :)


A nie mówiłam, że dam radę ... uparta jestem :)


9 komentarzy:

  1. Danusiu, świetna męska kartka, taka z charakterem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba karteczka. Męskich też nie lubię robić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Męska kartka to trudna sprawa ale wspaniale sobie Danusiu poradziłaś. Świetnie wyglądają te kółka zębate. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie poradziłaś sobie z męską kartką! Co do kulek to niestety żywe są ;) dlatego je je z reguły sypię nad jakimś talerzykiem/miseczką, a i tak mi zawsze klika ucieknie ;) Jeszcze raz Danusiu dziękuję i czekam w takim razie na serduszko <3
    Powodzenia w wyzwaniu Papierowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka !!! Gratuluję wygranej - niespodzianki !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka świetna - uwielbiam złomki :). Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY - pozdrawiam DT Barbetka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyszła ta kartka! I wspaniałą niespodziankę dostałaś ;)
    Dziękuje za udział w zabawie DIY-Papierowo. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.
    DT DIY - Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sobie poradziłaś i kartka wygląda rewelacyjnie. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu DIY zrób to sam. DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka, wykonanie i kolory, minimalistyczna i zrobiona z ogromnym wyczuciem. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY - DT Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(