,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 20 września 2019

Kartki ,,resztkowo-odpadkowe,, i zakupy .....

Od kartek resztkowo-odpadkowych zaczęła się moja przygoda z papierem, nożyczkami i klejem. 
Z czego to ja nie robiłam tych pierwszych ... tapety, mata korkowa, torby na prezenty, stare ale ładne kartki, siatka budowlana, kwiatki materiałowe itp. itp.
Zbierałam wtedy wszystko co nadawało się na przyklejenie do kawałka kartonika. 
Kiedy już mogłam sobie pozwolić na kupno profesjonalnych papierów i dodatków zaniechałam gromadzenie ,,śmieciowych przydasi,,.
Ostatnio, mając papieru w nadmiarze, zaczęłam znowu zwracać uwagę na ładne opakowania towaru, kartoniki itd. z myślą ,,zrobię z tego kartkę,,. Na szczęście było to chwilowe ... po prostu musiałam przypomnieć sobie stare, dobre czasy :)
No i zrobiłam dwie kartki z kartonika po chusteczkach.


Na tło użyłam papierów z bloczków kreatywnych kupionych kiedyś w Actionie. Gramatura niska, nie bardzo wiedziałam do czego ich użyć, dlatego leżały czekając na okazję .....


I jeszcze jedna ,,resztkowo-odpadkowa,, (też z kartonika po chusteczkach ... od Tereski dostałam połowę pudełka).
 Napis ,,dziękuję,, do wymiany na coś mniejszego, reszta chyba dobrze do siebie pasuje .....


Wczoraj do Actiona się wybrałam zobaczyć co jest i co warto kupić. Gdybym dzień wcześniej pojechała wybór byłby większy. Kupiłam to co miałam kupić a potem na blokach kreatywnych się skupiłam. Pamiętam pierwsze zakupy w Actionie - to było wielkie łał i hura! drugim razem łał i hura było mniejsze ....... teraz ,,z głową kupuję,, patrząc czy na pewno to wykorzystam.
Na pewno dobrym zakupem były bloki z papierem wizytówkowym (A4, duża gramatura)  ... pierwszy to biel, kraft, czerń (60 papierów) a drugi to czerń, zieleń ,,świąteczna,, i brąz. Gdybym nie ,,pomacała,, nie wiedziałabym, że pod tą niepozorną okładką znajdę dobre papiery.


Trzy bloki kreatywne A4 z pięknymi świątecznymi papierami i elementami do naklejania.


Trzy duże bloki kreatywne, świąteczne papiery, 30 x 30 ... tutaj wybór był niewielki.


Ładnych wykrojników, które warto kupić brak, z folderów proporczyki wybrałam .....


Stempelkom nie mogłam się oprzeć  ... musiałam je kupić :)


Obok Actiona jest Tedi (w Rybniku) ... wstąpiłam z ciekawości.
Dwa ostatnie bloczki kreatywne z papierami świątecznymi udało mi się kupić.


Wiem, szału w tym co kupiłam nie ma ale ...... ja jestem zadowolona :) Papierów na długo wystarczy. 
No i wnuczki się ucieszą bo babcia D. się z nimi podzieli.


Miłego weekendu Wszystkim tu zaglądającym życzę :)



12 komentarzy:

  1. O!!! Śliczne karteczki z kartoników. Ja mam jeszcze manię zbierania ładnych "innych" papierków:)
    Słyszałam o Actionie i bardzo żałuję, że na wschodzie ich jeszcze nie ma. Ale mam z tego sklepu markery alkoholowe - 48 sztuk! Są całkiem dobre.
    A o Tedi nie słyszałam nigdy.
    Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu :) Do Actiona mam daleko więc nieczęsto jadę na zakupy a jak już jadę to podróż ,,musi mi się opłacać,, :) Po markery na pewno się wybiorę (na razie kupiłam 4 kolory po 3 pakowane odcieniami).Tedi pierwszy raz odwiedziłam ...
      Uściski

      Usuń
  2. A ja się zawsze zastanawiałam czy i do czego użyć Kartoników po chusteczkach bo niektóre maja fajne wzory Karteczki ekstra wyszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Masz rację, niektóre kartoniki czy opakowania mają fajne wzory dlatego nie wyrzucam :)

      Usuń
  3. Śliczne ptaszkowe kartki! Nigdy bym nie zgadła, że opakowania po chusteczkach wykorzystałaś.
    Zakupy fantastyczne! Żałuję, że Action jest w miastach, do których rzadko jeżdżę, poszalałabym ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Ja mam trochę daleko więc aż tak często nie jeżdżę ale czasem przyjemnie zaszaleć :)

      Usuń
  4. Danusiu, śliczne te kartki, muszę zacząć uważniej patrzeć na opakowania po chusteczkach, bo nie wiedziałam, że takie piękne wzory można upolować.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Czasem trafiają się chusteczki w wyjątkowo ciekawych opakowaniach ...
      Uściski

      Usuń
  5. Karteczki świetne, zwłaszcza ta patchworkowa.
    Przy każdych zakupach obiecuję sobie, że wyrzucę wszystkie "nie takie" przydasie, opakowania itp, zresztą sama wiesz ;-) Jednak one są takie ładne. Ostatnio wyrzuciłam opakowanie z mapą, a potem szukałam czegoś podobnego.
    pozdrawiam.
    Trzymaj kciuki za ładną pogodę , jutro jadę na festyn , będę na warsztatach przędzenia( ha ha ja instruktorka)a u nas popaduje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do zakupów, to gdy spojrzę na moje zapasy, to cieszę się ,że do Actiona mam daleko.Wczoraj znalazłam dwie nie rozpakowane paczki ze sklepów a do tego zrobiłam zakupy w Empiku, była obniżka 50% na papiery.

      Usuń
  6. Dziękuję Basiu :) Wiem o czym mówisz, czasami się wyrzuci a za jakiś czas się żałuje bo akurat by się przydało (opakowania z mapą ,,za Chiny,, bym nie wyrzuciła :D).
    Trzymam kciuki i za ładną pogodę i za ,,instruktorowanie,, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace Danusiu, oczarowałaś mnie nimi. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(