,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 22 września 2019

Wrześniowa zabawa z motywem i ... i coś tam jeszcze .....

Tematem zabawy u Hubki  we wrześniu są trójkąty.
 To moja kartka, na której są trójkąty-proporczyki wytłoczone (folder w Actionie kupiony), są też proporczyki-trójkąty u góry rozwieszone. Urodzinowa, przeznaczona dla dziewięciolatki (,,rozgrzeszam się,, za ten nadmiar elementów na  kartce nagromadzonych, małe dziewczynki jeszcze to lubią).


Druga dla starszej wnuczki ..... ta wygląda na przemyślaną (z głową robioną) ... przy drugiej pracy nie popełnia się tylu błędów co przy pierwszej (ja tak mam) :)



(klik)

Szukałam w Actionie papierów w trójkąty, nie znalazłam. Trafiłam za to na takie trójkąty, z których robi się girlandy. Ładny papier, wysoka gramatura, przystępna cena (około 3 zł) ... wzięłam tylko dwa, teraz żałuję, że tylko dwa.


Kupiłam też markery alkoholowe, na próbę 4 kolory po 3 odcienie. Trzy odcienie jednego koloru to jednak za mało. Chyba co miesiąc kupię 1-2 zestawy (12 odcieni jednego koloru).



Dzisiaj na blogu Świry Rękodzieła czekała na mnie wspaniała wiadomość - moja interpretacja balonu w chmurach zdobyła I miejsce! Jest mi niezmiernie miło, że moja praca została doceniona :)

Wszelakie wyzwania/zabawy motywują do pracy. Bawię się w wyzwaniach kartkowych (a jest ich kilka). Wolę te na luzie czyli bez nagród ale kiedy temat jest ciekawy to w tych z nagrodami też biorę udział. 
Liczy się dobra zabawa :)
Czasami się wygrywa, dostaje wyróżnienie, pochwały ale często prace przechodzą bez echa ... są po prostu ,,tłem,, dla tej, która została wybrana ... mimo, że są ,,tłem,, też wygrywają, wygrywają  ale inaczej :)

Myślę, że każda praca, w którą włożyliśmy swoje serce, pasję, radość jest wygrana ... teraz mam na myśli twórczość, którą na naszych blogach możemy podziwiać. Nieważne, czy pod postem jest mnóstwo komentarzy, nieważne czy tylko jeden, dwa albo wcale ... ważne, że lubimy to co robimy, że to co robimy sprawia nam przyjemność.
Czasami dla jednego widza warto zrobić przedstawienie .....


Mam taką jedną pracę, którą z pasją zrobiłam a ta się odwdzięczyła i ,,rozlazła się,, po świecie. Jest to pająk mojego autorstwa szydełkiem zrobiony. Pinterest to miejsce gdzie go najwięcej. Post z pająkiem jest najczęściej oglądany (rzadko znika z ,,popularnych postów,, z prawej strony bloga umieszczonych). Mam więc na swoim koncie mały sukces ..... pajęczy sukces :)


Przyjemnego, twórczego tygodnia całego życzę :)


13 komentarzy:

  1. Miło kiedy docenią... czasem za projekt, który nam samym jakoś tak przeciętnie się podoba. Gratuluję Ci baaardzo, baardzo, z całego serca. Karteczka dziewczyńska, radosna, fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci pierwszego miejsca, zawsze takie sukcesy budują i powodują, że nasze pasje mają jakiś zewnętrzny cel. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukcesy te małe i te duże są mimo wszsytko czasem potrzebne ;) motywują niesmaowicie :) Gratuluję tych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, urocza ta dziewczęca karteczka. Gratuluję wygranej, Twój balon w pełni na nią zasłużył.
    A tego pająka to mogę oglądać jedynie katem oka, brrr - bardzo realistyczny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki świrom rekodzieła trafiłam na Twój blog i z przyjemnoscią zostanę na dłużej :) Piękna karteczka z dziewczynka :) jeszcze raz gratuluje zwycięstwa, balon wymiata !!! brawo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze gratuluję wygranej- w pełni zasłużona! Praca była niesamowita! PO drugie- uwielbiam Gourjuski a co do przeładowania- masz rację- maluchy uwielbiają! Dodam jeszcze, że w mojej zabawie można dodawać każda pracę, którą można nazwac scrapową- papierową girlandę też- jesli tylko ja zrobisz i ozdobisz:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ewa, ten gotowiec na girlandę z powodu papieru kupiłam ... będę ciąć, wykrawać w razie potrzeby (małe trójkąty-girlandy z niego właśnie).

      Usuń
  7. Śliczne kartki :) Ten ptaszek trzymający napis ejst super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(