,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 24 września 2019

Wtorkowe perełki (wianki) .....

Dzisiaj o jednym z moich niegdysiejszych bzików, o wiankach. 
Czasami jeszcze jakiś tam się trafi ale robić w takich ilościach jak kiedyś? Absolutnie ... temat się wyczerpał, mania ,,plecenia,, wianków minęła.
Zaczęło się od tego (październik 2010-ty ... powędrował do Warszawy) .....


Jaka ja z niego byłam dumna ...
Drugi to wianek ,,muzyczny,, (listopad 2010- ty ... ten powędrował do Cieszyna).


Potem powstawał wianek za wiankiem :)
Najwięcej było wiosennych, mniej bożonarodzeniowych.
Zrobienie wianka nie jest trudne, wystarczy oponka styropianowa, podarte paski materiału, szpilki i jakieś dodatki. Moje wianki można obejrzeć TUTAJ.

Tak przy okazji kartka, która daaawno temu była zrobiona. Wysłana do W-wy zawieruszyła się gdzieś w drodze ... do adresatki nigdy nie dotarła :(


Wtorkowe perełki dobiegają końca, jeszcze tylko dwa posty .....

Zdjęcia podpisane starym nickiem, z bloga pierwszego lub galerii wzięte ... wstawione bez poprawek.



6 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(