,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 26 września 2019

Zabawa z kolorami i nagroda .....

Na Halo Crafty  (grupa na Fb) bawimy się w tworzenie palet kolorystycznych (zabawa wciągająca). Do tego potrzebny jest specjalny program.
Zadanie na bieżący tydzień: ,,Moja kolorowa jesień.,,
Pokazujemy i zdjęcie i paletę!
Foto wyzwanie odrobiłam na medal (słowa Inki).


W pierwszym zadaniu robiliśmy kartkę wg palety, którą podała Inka. 
Do tej pory kolory papierów i dodatków wybierałam na wyczucie, intuicyjnie (co nieco z wiedzy zdobytej na lekcji plastyki jeszcze zostało).
Z pomocą palety kolorów robi się o wiele łatwiej. Gdyby użyć powyższych palet powstałyby ciekawe kartki. Wszystkie kolory do siebie pasują. 

Wczoraj zrobiłam kartkę dla starszej wnuczki. Z ciekawości ,,wrzuciłam,, kartkę do programu jakaż to paleta wyjdzie.


Najpierw ustawiłam opcję ,,kolorowy,, ...


Potem ,,jasny,, .....


Następnie ,,zgaszony,, .....


Opcja ,,brak,, pozwala na ręczne ustawienie palety kolorów ...


Jedna kartka, cztery palety .....
Są jeszcze inne opcje ale nie będę Was już zanudzać  paletami przeze mnie utworzonymi.


Czasami warto ,,zachorować,, na jakąś pracę, zrobić, zgłosić na konkurs ..... a potem dostać za nią nagrodę.   
Świry Rękodzieła dziękuję .
Dzisiaj przesyłkę odebrałam. Jestem w lekkim szoku bo ... tylu gratisów razem jeszcze w rękach nie trzymałam.



A to papiery, które sobie wybrałam ... prawda, że cudowne. 



No i piękny dyplom ... muszę odpowiedniej ramki dla niego poszukać.







14 komentarzy:

  1. Gratuluję Danusiu, dostałaś wspaniałą nagrodę. Karteczka też cudna. Wszystkiego dobrego dla Twojej wnusi. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne gratulacje. Dostałaś cudne prezenty
    Ja z zabawy a właściwie nauki u Inki się wycofałam, najpierw jeden wyjazd , potem drugi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Basiu, u Ciebie intensywnie czas wykorzystany, wyjazd za wyjazdem, u mnie zastój dlatego mogę się bawić i uczyć :)

      Usuń
  3. Danusiu, gratuluję z całego serca.
    Super sprawa z tymi paletami kolorów.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pracy ( widziałam ją na wyzwaniowym blogu ) i nagrody za nią :-)
    Piękne zdjęcia i karteczka dla wnusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne palety powstały :)
    Jeszcze raz gratuluję! Super papiery wybrałaś :) Piękne są prawda? Z takich właśnie tworzę ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Danusiu, nagroda cudowna! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej w świrach :) mega paka- to dopiero nagroda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(