,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 1 września 2019

Twist and fold card .....

Nie znam języka angielskiego więc z tłumacza internetowego skorzystałam ... tenże przełożył tekst na język polski  - ,,przekręć i złóż kartę,, :)
Kartkę z ciekawości zrobiłam. Najpierw poćwiczyłam na kartce z bloku technicznego (białej) a jak mi to przekręcanie i składanie szło już sprawnie zabrałam się za kartkę z czarnego papieru. I to był błąd ... czarny papier, praca w nocy przy sztucznym świetle + obowiązkowa precyzja = klapa.
Niestety, nie po drodze mi z precyzją ,,co do milimetra,, (wzrok czasem płata mi figle, zwłaszcza wtedy, kiedy ma być równiej niż równo) ale spróbować warto.
Taką kartkę pierwszy raz robiłam. U mnie każda praca, którą pierwszy raz robię ma na imię ,,Adam,,. Na błędach człowiek się uczy, przy kolejnej pracy już ich nie popełnia dlatego ,,Ewa,, będzie ulepszona, doskonalsza :)


Kartka będzie czekać na okazję. Kiedy się nadarzy to w środkowym kwadracie umieszczę odpowiedni tekst.

Dla chętnych chcących zmierzyć się z tematem .....


Drugi ,,Adam,, w ten weekend zrobiony to mini folio z kopert. Robiłam go na podstawie tutorialu April.


Gdybym kolejny robiła to zmienię kilka drobiazgów na etapie początkowym. Mimo i pomimo  jestem z tego mojego ,,Adasia,, zadowolona. Błędy w jego przypadku mi nie przeszkadzają :) Kolejnym etapem będzie ozdabianie ale to może poczekać, Gosia ma urodziny w październiku dopiero.


Nowy miesiąc, nowe wyzwania. 
U ANI jest już nowa paleta, ŚWIRY RĘKODZIEŁA zapraszają na wrześniowy konkurs. 
To dopiero początek miesiąca, kolejne wyzwania/zabawy będą się pokazywać jak grzyby po deszczu.


Miłej reszty niedzieli życzę :)



5 komentarzy:

  1. Danusiu barwo za odwagę zmierzenia się z trudnymi formami. Pocieszę Cię, że u mnie nieraz jest krzywo, a to oczy zawiodą, a to ręce drgną w najmniej odpowiednim momencie. Najważniejsze, że pracę robi się od serca. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, bardzo mi się te Twoje Adasie podobają.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego składaczka nigdzie nie widziałam. Jest super!
    Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności stworzyłaś Danusiu, też Ci gratuluję tej odwagi, że mierzysz się z takimi formami, jestem pełen podziwu. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna forma. Mnie zachwyca już sam złożony środek z tymi wzorzystymi,złotymi papierami.
    Nie wiem czy domyśliłabym się i zajrzała do środka ;-)Album zapowiada się rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(