,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 5 października 2019

Światowy Dzień Robienia Kartek .....

..... obchodzimy w  pierwszą sobotę października. W 2019 wypada ten dzień akurat dziś. 
Na blogach, forach trwają zabawy z tym dniem związane.
Moje kartki robiłam powoli wcześniej bo ... Inka zaprosiła Dziewczyny z Grupy Halo Crafty do zabawy już w poniedziałek.

Zaproszenie do wyzwania:
Na Halo Crafty w dniach 1-5 października tworzymy kartkę wg przepisu z okazji Cradmaking Day!Zaczynamy już we wtorek, żeby był czas na jej wykonanie. Pokazujemy swoje kartki dopiero w święto kartkowania czyli w sobotę, 5 października!Świętujemy Cardmaking Day – dzień, który każda scraperka może uczcić w ten sam sposób – wykonać jedną (przynajmniej) kartkę!

Dostałyśmy przepis/wytyczne na kartkę i do wyboru - balon/baloniki albo kawa.
Wybrałam balon (uwielbiam balony).

Najpierw kartka jako druga zrobiona .....


Kartka druga pierwsza była zrobiona ale ... chciałam ją do szuflady odłożyć dlatego ta pastelowa powstała (zadanie trzeba przecież odrobić).

Coś mi w niej nie pasowało dlatego poprawiłam ale ..... jeszcze coś nie gra. Taką zostawiam, już więcej poprawek nie będzie.


Może jeszcze ,,kawową zrobię,, (jak zrobię to ją tutaj dołożę).
...
Kartka o kawowej tematyce gotowa (zdjęcie przy sztucznym świetle) ... tak sobie pomyślałam, że można ją podarować łącznie z dobrą kawą. Na dobry początek dnia. Kawa jest zawsze dobrym pomysłem ... kawa, jak ten parowóz, pociągnie do przodu (tłem jest stary parowóz) itd. itp.



Świętowanie odhaczone :)


Przyjemnej niedzieli Wszystkim życzę ...


11 komentarzy:

  1. A mnie się obie kartki podobają i chyba nawet ta druga, czyli ta co powstała pierwsza bardziej, ale to rzecz gustu. Fajne warstwowanie zastosowałaś. Ja dzisiaj poświętuję dzień robienia kartek z szydełkiem w ręku ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każda kartka inna (doszła jeszcze ,,kawowa,,) choć te same wytyczne. Bliższa mojemu sercu ta pierwsza, trochę tajemnicza druga, pastelowa trochę za ,,grzeczna,, ale ... takie też trzeba robić :)

      Usuń
  2. A mnie bardziej zachwyciła ta w brązach!
    Kompozycja, kolory i chmurki przewiązane sznurkiem są rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, też uwielbiam balony, więc kartki mnie oczarowały. Mnie się właśnie ta druga podoba ogromnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W balonach jest coś tajemniczego, coś takiego ... po prostu mają w sobie to COŚ :)

      Usuń
  4. Mnie się bardziej druga podoba, bo ja musiałabym uśmiech to przykleić ;) a hasło z drugiej bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale naplątałam z tą ,,pierwszą,, i ,,drugą,, aż się sama pogubiłam :D

      Usuń
  5. Balonowe kartki sa świetne :), no i pieknie kawą zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu kartki z balonami bardzo mi się podobają.
    Z kwiatkami i lubię brązy we wszystkich odcieniach.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna jest ta kartka ze złotym balonem <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(