,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 1 października 2019

Wtorkowe perełki (dzwonek i inne) .....

Wtorek powoli ustępuje miejsca środzie ... .
Trochę zamieszania dzisiaj miałam ale o wtorkowych perełkach/starociach nie zapomniałam.
Czas na dzwonek. Nie pamiętam dokładnie kiedy go zrobiłam, na pewno grubo ponad 11 lat temu, wtedy kiedy bloga jeszcze nie miałam.
Zazwyczaj dzwonki szydełkiem zrobione usztywniało się kiedyś krochmalem (albo Wikolem czy Ługą). Mój na stałe na opakowaniu po Rafaello nićmi Kord zrobiony. Schematu nie mam bo spontanicznie zrobiony, tak ,,na oko,,.
Późniejsze dzwonki (a było ich trochę) na podstawie pierwszego albo na podstawie schematów serwetek robione (odpowiednio do opakowania dopasowane).


Przy okazji bombki na choinkę .....


Kiedyś dużo szydełkiem ,,machałam,,. Sporadycznie duże projekty szydełkowe, raczej drobiazgi to były, z większych butelki obrabiałam (nićmi Kord) ... no może jeszcze zwierzęta-maskotki motywem Kwiat Afrykański. Na dzień dzisiejszy nie pociąga mnie ani szydełko ani druty. Na papier się przerzuciłam. Jest takie powiedzenie ,,nie mów nigdy nigdy,,. Może kiedyś z szydełkiem się przeproszę :)

Zdjęcia podpisane starym nickiem, z bloga pierwszego lub galerii wzięte ... wstawione bez poprawek.


6 komentarzy:

  1. Danusiu zdjęcia już są w podsumowaniu kartkowym , przepraszam że się zgubiły. Niestety nie znalazłam na blogu maila do Ciebie.
    Pięknie ubranka wydziergałaś dla akrylowych ozdób. Są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, cieszę się, że podobają Ci się moje dzwonki :) Ależ nic się nie stało, tak sobie kartki w galerii oglądałam i ... musiałam sprawdzić czy moje do żabki wrzuciłam :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Danusiu, jestem oczarowana. Uwielbiam ozdoby choinkowe robione na szydełku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie misterne bombki są prawdziwą ozdobą choinki.Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace Danusiu,ja też kiedyś dużo szydełkiem robiłam,teraz tylko sporadycznie sięgam po nie :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie trzeba się przeprosić z szydełkiem! piękne prace, taka cała choineczka w takich dzwoneczkach <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(