,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 18 listopada 2019

Misz-masz listopadowy .....

Nastrój minorowy, chandra jesienna, zawieszenie między ... itd. itp. :(
Dopada w najmniej oczekiwanym momencie, trochę potrzyma i odejdzie ... cierpliwości więc trzeba :)
Nie bardzo mi robota idzie ale ..... na przekór coś tam wycinam, kleję, próbuję farbkami się bawić.
Okrągła kartka nie tak miała wyglądać ale połówka plastykowej bombki pękła i zmieniła się koncepcja :)
Zapomniałam życzenia dokleić (miejsce pod latarenką) ... 


Z czeluści szafy wyjęłam ,,nową,, książkę do zabawy z farbami. Książka, którą ktoś do spalenia przeznaczył będzie miała nowe, kolorowe życie - kolejny Art journal ... chyba go nazwę ,,Żyj kolorowo,, (może i banalnie ale to była pierwsza myśl więc niech tak zostanie).


Może dla kogoś takie ,,malowanie,, jest niezrozumiałe, może nawet głupie ale ..... mnie to pomaga od problemów się oderwać. Paćkanie ot tak sobie, byle było kolorowo. Sensu w tym nie musi być, żadnych przemyśleń ani zgadywania ,,co autor miał na myśli,,. To po prostu zabawa z wykorzystaniem tego i owego oraz farb, farbek, mediów, którym termin ważności się kończy (skończył), stempli kupionych bo ładne a teraz leżą ..... itd. itp.


Na następnej stronie zaczęta zabawa z mediami .....


A tu zaczęty nowy projekt ..... będziemy zaglądać przez okno do świątecznie udekorowanego pokoiku (jak mi się uda to skończyć).



Przyjemnego, twórczego tygodnia Wszystkim tu zaglądającym życzę .....



3 komentarze:

  1. piekna bombka! ślicznie wyszła, a czasem ciężko jest coś stworzyć na małej powierzchni. Nadawanie nowego glądu ani trochę nie jest głupie, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą bombką to tak jak masz napisane , że wyszło troche inaczej ale zawsze wyszło :) jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, pięknie tworzysz na przekór jesiennej chandrze. A może wbrew pozorom jest ona w jakiś sposób motywująca?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(