,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 14 listopada 2019

Balon dla Hani (2) .....

Balon pierwszy TUTAJ można zobaczyć. Następny miał być na spokojnie robiony no i miało nie być błędów popełnionych przy pierwszym. Akurat! Ten też na szybko robiony (nawet nockę zarwałam) no i kilka błędów jest ale ..... to teraz nie ma znaczenia.
Trzeci balon będzie idealny :)


Drugi z pierwszym .....


Niestety nie miałam takich materiałów jakich przy poprzednim balonie używałyśmy (oprócz  papierów Pink Blossom, które podczas warsztatów w Sklepiku Gosi kupiłam). Trochę pasmanterii dokupiłam ale to ,,kropla w morzu,, potrzeb. Podoba mi się girlanda, która jest przy pierwszym ale wykrojnik wyjątkowo drogi. No cóż, trzeba się zadowolić tym co się ma ,,pod ręką,, .....
Zanim zabiorę się za trzeci zaopatrzę się w odpowiednie materiały :)


7 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(