,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 12 listopada 2019

Być Kobietą 7, 8 i 9 (i jeszcze trochę o Art journalach)

Tak dzień po dniu?
Powiedzmy, że tak wyszło ;)
Żeby być na bieżąco dzisiaj trzy niedokończone wpisy ... 
Jak to niedokończone?
Przypominam słowa Kasi (całość tekstu TUTAJ
,,Tym, co tak spodobało mi się w prowadzeniu dziennika artystycznego, jest pełna dowolność i brak zasad. Mamy pełną swobodę twórczą – nie istnieje coś takiego jak dobry i zły sposób. Jest NASZ sposób, unikalny i autentyczny.,,
(...) Nic nie musi być idealne! Pamiętajmy, że chodzi o naszą ekspresję, zabawę i mile spędzony czas. Polecam powstrzymać się od oceniania tego, co robimy. Nawet jeśli nie jesteśmy z początku zadowolone z rezultatu. Po prostu zajmijmy się kolejną stroną, a z czasem możemy wrócić, coś dodać, coś zamalować lub odkryć, że w gruncie rzeczy całkiem nam się to podoba. (...)

Jeszcze do tych wpisów wrócę, na dzień dzisiejszy wyglądają tak ...
1.Wpis wczorajszy. Przed nałożeniem Gesso przykleiłam kawałki ,,wkładki,, z bombonierki. Potem za pomocą szablonu i Gesso w kilku miejscach ,,rzuciłam,, wzór kwiatowy .....



2.Wpis drugi. Kolorystycznie mi odpowiada, chyba jeszcze odpowiedni tekst dodam .....



3.Ten wpis już dawno temu powstał ale w środku książki więc go przeoczyłam .....



We wszystkie tła ,,wtarłam,, cień do powiek ... w ostatnie tło (różowe) wyjątkowo perłowy dlatego się najbardziej błyszczy.

(tutaj mieszczą się wszystkie wpisy w temacie ,,Być Kobietą,,)


Art journal -  akcesoria, wskazówki i inspiracje cd. .....






2 komentarze:

  1. Bardzo kobiece wpisy, Danusiu. Tym bardziej pasuje tu cień do powiek:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, fajne!
    Zwłaszcza ten drugi wpis. Niesamowicie mi się podoba tło.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(