,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 11 listopada 2019

Kartka pudełkowa w kształcie rombu (musiałam) .......

Po prostu musiałam spróbować .....
Chyba utworzę etykietę ,,musiałam,, bo ostatnio często odwiedzam Pinterest i jak coś ciekawego zobaczę to ,,muszę,, zrobić. Na razie pod etykietą ,,Kartki nietypowe,, będzie można ją znaleźć :)

Zrobiłam ale nie wiem czy do tej formy wrócę ... 
Moja lekko zmodyfikowana - zmniejszyłam wysokość o 2 cm (a może to był błąd?). Papier ze świątecznego bloku kreatywnego (Action ... papier 30 x 30 cm).


Kartki ,,płaskie,, klasyczne są ok. ale mnie bardziej te skomplikowane kręcą. Niektóre trudne się wydają ale ... jak się nie spróbuje to się nie wie, że ,,nie taki diabeł straszny jak go malują,, :)

TUTAJ kurs na kartkę.
TUTAJ kilka inspiracji.


8 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(