,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 22 listopada 2019

Kartki BN 2019 - listopad (zabawa u Uli) .....

Wytyczne na listopad - kartka tee pee (tipi).
Już takową formę próbowałam (TUTAJ) ... jest łatwa, przyjemna, robi się kartkę szybko no i ma potencjał (można wykorzystać w każdej tematyce).
Moja taka ,,nocna,, i skromna bo bez ozdób. Wiązanie na wstążkę (w pierwszej magnes użyty).



(klik - na blogu Uli szczegóły)





5 komentarzy:

  1. Piękna grafika, ośnieżone nocne niebo i nic więcej nie potrzeba, aby uzyskać klimat świąteczny :-)
    Wspaniała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urokliwa praca :) ta namiotowa forma jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu dzięki formie, gwieździstym tle stworzyłaś cudowny nastrój Bożonarodzeniowej nocy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! I ten papier jak gwiaździste niebo zimowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest Twoja kartka Danusiu :) bardzo, bardzo mi sie podba, nic jej więcej niepotrzeba :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(