,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 6 stycznia 2020

Tniemy, gniemy - wyzwanie #14 i trochę statystyk ......

Musiałam ... musiałam zmierzyć się z czternastym wyzwaniem u Ewy (po prostu spojrzałam na kurs inaczej, wzięłam linijkę, ołówek, nożyczki i ... i doszłam o co w tej kartce chodzi). To jedyne zeszłoroczne wyzwanie, które nadrobiłam. Resztę zostawiam za sobą. 
Kartka nie jest aż tak skomplikowana jak się wydaje .....
To moja ,,ćwiczebna,, :)


(klik - tutaj kurs na kartkę)

Teraz odrobina statystyk (których notabene nie cierpię).
Kiedyś na blogu miałam kilka ,,statystykowych,, gadżetów ale je pousuwałam. Jeżeli mam coś robić dla relaksu, robić z przyjemnością, na luzie to nie liczę kto, ile, kiedy.
Pozostało mi archiwum bloga i popularne posty.
Wczoraj z ciekawości policzyłam (a liczyć lubię, po prostu matematykę lubię) ile postów na miesiąc w poprzednim roku u mnie było. Średnio 12 postów czyli około 2-3 posty w tygodniu. Nie wiem czy to dużo czy mało ale ... tak po prostu wyszło. Poprzedni rok był pracowity bo aż 144 posty (a mnie się ciągle wydaje, że się ,,lenię,,). W tym roku stawiam na cardmaking (jest jeszcze mnóstwo ciekawych, nietypowych i skomplikowanych form kartek, z którymi warto się zmierzyć). Na pewno pojawią się journale (zwłaszcza Junk journale, które uwielbiam) i może albumów trochę. Reszta technik będzie wypadkowa (w zależności od ,,zrywów,, czy ,,muszę spróbować,,). Co do ,,popularnych postów,, najczęściej odwiedzanych to jest taki jeden, który ciągle jest na topie - to post o moim pająku :)
Nie, nie mam zamiaru wrzucać na blog postów tylko po to by przebić te zeszłoroczne 144. 
Jeżeli, tak jak dzisiaj, będą dwa posty to tylko dlatego, że nie mogę i nie chcę odkładać niczego na później (wczoraj dwie kartki zrobiłam).
To by było na tyle ,,statystycznie,, ... 
Nie obiecuję, że będę mniej gadać ... tutaj, na blogu lubię gadać :)


Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i komentarze.
Radosnego Świętowania dzisiaj życzę :)


  

2 komentarze:

  1. Piękne zwierzęce grafiki i śliczna kompozycja kwiatowa na przodzie kartki:-)
    Okienka wyszły idealnie :-)
    Cieszę się bardzo, że wykonałaś kartkę z #14 wyzwania i że planujesz w zabawie swój dalszy udział :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wyszła cudownie, Danusiu.
    Ten pająk, brrrr:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(