,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 13 lutego 2020

Kolory orientu (Małe Formy - calineczki) ......

Kolejna nieplanowana zabawa (miałam je przecież ograniczyć) :)
Jak zobaczyłam temat tego wyzwania ,,inchies/calineczki,, (nowy cykl na blogu  Art - Piaskownica - MAŁE FORMY) to od razu przyszło mi na myśl opakowanie  chusteczek, które ma piękny wzór składający się właśnie z takich małych kwadracików. Chusteczki przełożyłam do innego, kwadraciki wymiarem do calineczek zbliżone powycinałam (musiałam odrobinę przyciąć żeby uzyskać cal czyli 2,54 x 2,54 - u mnie bez 4 bo wzrok już nie ten). Calineczki dwa razy w życiu robiłam (na wymiankę) ale tym razem ułożyłam je na bazie, przykleiłam i tak kartka powstała .....


Kartkę spryskałam mgiełką do ciała - efektem te maleńkie świecące się kropeczki (no i do tego pięknie pachnie).


Dlaczego ,,kolory orientu,,? To opakowanie chusteczek takie skojarzenia przywołuje :)

(zdjęcia przedstawiające kolory orientu z internetu)

Lubię małe formy ale sporadycznie je robię. Może na kolejną zabawę  też się skuszę? 
Moją kartkę z calineczkami zgłaszam na wyzwanie w Art - Piaskownicy .....

(klik)

A to moje calineczki, które daaawno temu na wymiankę robiłam.







21 komentarzy:

  1. Piękna praca.
    Opakowania do chusteczek są piękne, dlatego ja od lat nie mogę zabrać się za dekupażowanie serwetnika.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Zdekupażowałam dwa, dla siebie kupiłam i leży niezdekupażowane, może kiedyś do tego dojdę :)

      Usuń
  2. Pięknie Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, piękna kompozycję zrobiłaś. Wspaniały pomysł, aby tak wykorzystać pudełko i te śliczne kwadraciki.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny recykling zoowu u CIebie wyszedł! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też coś błysnęło jak zobaczyłam Twoją kartkę- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudowne te calineczki. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tą formą. Ale te kolroki, magia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dość, że świetny recykling, to jeszcze użycie nietypowego produktu, w postaci mgiełki do ciała! Zaskakujesz :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(