,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 4 lutego 2020

Romantyczna .....

Na portalu dla miłośników rękodzieła jest już wyzwanie lutowe (temat ,,Praca romantyczna,,) a ja dopiero nad styczniowym siedzę (mam czas do 16-tego lutego).
No dobra, niech będzie luty przed styczniem :)
Nie wiem czy moją kartkę-doniczkę można nazwać romantyczną ale ...... jest między kwiatami zakochana para, jest serduszko, są róże więc trochę romantyzmu w sobie ma :)


(klik)

Raz jeszcze kurs na kartkę-doniczkę (link do bloga gdzie jest kurs pod filmikiem umieszczony) .....


Zbliżają się bezpłatne warsztaty online (Fb) podczas, których razem z Kasią Pracownia Esme wykonamy wiosenny domek (w poprzednim poście link do informacji o tym wydarzeniu).

Większość materiałów już mam. Muszę jeszcze kwiatki dokończyć (obłędnie melonem pachną) i raz jeszcze bazę na domek wyciąć.




12 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, mam pytanie jakiego foamiranu używasz do robienia kwiatków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na kartce kwiatki ze sklepu, te niedokończone (bez pręcików jeszcze) zrobiłam tym razem z bloku akwarelowego (gramatura 250). Z foamiranu bardzo rzadko robię, nawet nie wiem jaki mam. Wolę zdecydowanie papier czerpany .....

      Usuń
  2. Oj, bardzo romantyczna - uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło ślicznie !!! Zajrzę jeszcze do tej pracowni , o której piszesz. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo! pięknie wyszła. Ogromnie cieszymy się, że będziesz z nami na warsztatach Kasi, jakie piękne przygotowania już są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest, świetny pomysł na kartkę i nawet wisioreczki tam zwisają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka Danusiu :) z pewnością romantyzm jest :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)
    Ale fajnie, że będziesz na livie Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie jest bardzo romantyczna i przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. jest romantyczna i to nie tylko dzięki oczywistym atrybutom. Romantyzmu dodają jej kwiaty, kolorystyka i kompozycja tak wielu elementów.Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Romantyczna i jaka zjawiskowa! Piękności Danusiu stworzyłaś. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty zawsze nadają romantyzmu :) Śliczna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świry Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(