,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 19 lipca 2020

Album na kółkach z grzbietem (robi się, część 4) ......

Album na finiszu ale jeszcze nie jest w całość poskładany.


Zanim dojadą kółka pokażę wewnętrzne strony okładki.
Pierwsza strona ma zamknięcie na magnes .....


I druga strona ...
Zamknięcie na wstążkę. Trochę za ,,grube,, to co w środku dlatego całość wygląda na ,,napęczniałą,,. 


Rozpędziłam się z wodospadem ... tak mi się go fajnie robiło, że zapomniałam o papierze, który go ,,pogrubi,,. 
Zapięcie na magnes też do tej ,,grubości,, się przyczyniło.
Teraz to miejsce raczej na notatki a nie na zdjęcia. Gdyby wkleić zdjęcia wodospad utyje a to niewskazane.


Do kieszonki obok wodospadu włożyłam notes .... kilka kartek w kratkę ze sobą zszytych i  okładka pasująca do całości.


Jak to leciało? ,,Nie mów nigdy nigdy,,? Miałam schować kółka głęboko do szuflady ale ...... znalazłam ciekawą bazę na mały album, którą kiedyś kupiłam a ta ,,na kółka,, (można inne łączenie zrobić ale po co). Nie wiem dlaczego tyle tych małych kółek nakupiłam (leżą już ponad 10 lat). Na małe albumy będą w sam raz :)



Wracam do mniejszego rozmiaru zdjęć, ,,duże,, w zupełności wystarczą.

Między tym postem a postem z gotowym albumem wtrącę post z albumem-akordeonem (może jeszcze dzisiaj).


3 komentarze:

  1. Wspaniały album Danusiu w obłędnych kolorach, coś pięknego. Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, albumy są tak cudowne, a zajmują tak niewiarygodnie dużo czasu... Ten balonowy z pewnością będzie równie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, album z balonem będzie na pewno niesamowity. Dobrze, że małe kółka znajdą swoje przeznaczenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(