,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 19 lipca 2020

Mały album-akordeon .....

Album-akordeon już robiłam. Ten wg tamtego to drobiazg. Takie cosik małego robić to sama przyjemność. Wymiary oczywiście odpowiednio zmniejszone (obliczanie wszystkiego na nowo to też przyjemność).
Akordeon  bez żadnych zbędnych dekoracji. Jest przeznaczony na tagi (duży miał maty na zdjęcia). 
Może też służyć do przechowywania ATC .....


Dla porównania ...
Ten duży miał wymiary jakie w tutorialu były podane, u tego małego pudełko ma 9,5x9,5cm.


Dzisiaj dopiero znalazłam metalowe dodatki (musztarda po obiedzie) ..... no cóż, chyba tak ten album miał wyglądać jak teraz (plan był inny).






Już wiem dlaczego zrobiłam ten mały album-akordeon (po zrobieniu dużego zarzekałam się, że już nigdy za takie coś się nie wezmę). Dzisiaj mnie olśniło kto taki mały zrobił (skleroza to ciekawa sprawa). To na blogu u Inki-art zobaczyłam mini album-akordeon i już wiedziałam, że ,,muszę,,. Teraz ATC albo tagi wypadałoby zrobić.


8 komentarzy:

  1. Album jest cudowny. Wspaniały pomysł z formą akordeonu. Poprzednie posty przeczytałam Danusiu z zainteresowaniem. Piękny album powstaje. Sama też tworzę swój pierwszy. Pomimo tego, że korzystam z gotowej bazy - robię go już trzeci tydzień:) Wciągnęło mnie do tego stopnia, że zamówiłam materiały na kolejny.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzymam kciuki za Twój pierwszy album. Gotowa baza na pierwszy album jak najbardziej (tak część Mistrzyń robienia albumów uważa) :) Choć już mam małą wprawę, to tym razem też album długo robię (co nagle to po diable). Co do formy akordeonu - zakochałam się w takowej kiedy w Katowicach warsztaty były (dla mnie drogo) ale znalazłam przypadkiem film z tutorialem, uparłam się i zrobiłam :)

      Usuń
  2. Cuda,cuda!!!!Podejrzewam, że to efekt jakichś warsztatów?Taki mały na ATC byłby idealny!!! wspaniałości! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie nie, warsztaty w tamtym roku chyba były ale nie na moją kieszeń. Film z tutorialem wystarczył (jedyny mankament to obcy język, dlatego w pierwszym albumie kilka błędów zrobiłam) ... ten chyba na tagi, na ATC coś prostszego w wykonaniu poszukam :)

      Usuń
  3. Niesamowity album! Po prostu fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, cudny jest ten album, takie prawdziwe cacko.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu - przepięknie wyszło, jestem pod wrażeniem. Bardzo mi się podoba klimat i kolorystyka. Pierwszy albumik też wspaniały. Pozdrawiam milutko :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(