,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 26 października 2020

Muchy, mixmedia i zajawka .......

 Małe gumowe muchy ... ktoś powie ,,z czego się tak cieszy,,. Podczas wymianki dostałam trochę przydasi (a miało regulaminowo ich nie być). Każdy drobiazg wywołuje uśmiech na twarzy ale ..... małe muchy od Anety przebiły wszystko. 



Do pokolorowania tła użyłam nibypółperełek w płynie (perełki 3D jak robić) ... z actionowych raczej się nie da (opinie Dziewczyn ... mnie też nie wyszły) ale preparat świetnie się nadaje na tła. Jest z perłowym połyskiem. 


Muszę je używać zanim się nieodwracalnie nie zestarzeją tak jak media z kitu, który kiedyś zamówiłam choć byłam zielona co z czym i dlaczego. 90% próbek w ,,skały,, się zamieniło. Mam nauczkę. 


Mała zajawka za co się zabrałam .....


Ciekawe czy uda mi się zrobić młodzieżowy album ..... papiery ciekawe, postaram się. Do tego ulubiony kolor Karoliny :) Kilka albumów już zrobiłam więc sprawa prosta ale ...... szukam nowych rozwiązań, chociaż kilku żeby nie były na ,,jedno kopyto,, :)




Trzymajcie się, uważajcie na siebie ......


9 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(