,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 6 listopada 2020

Wymianki (ATC) i zajawka .....

 Dzisiaj nie moje karty pokażę, ale te, które do mnie już dotarły od wyjątkowo utalentowanych Dziewczyn. Wymiankę zorganizowała Marta na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,,.

Najpierw ATC od Ewy - piękne karty w specjalnych kopertach. No i kartka z dziewczynką i muchomorem - przepięknie pokolorowany stempel ... dla mnie majstersztyk!

Tak na marginesie - zachęcam do odwiedzenia blogów i Marty i Ewy :)


Trochę zachłanna byłam i zgłosiłam się na wymiankę z trzema osobami ..... Marta wylosowała dla mnie Ewę (4 karty), Anię (3 karty) i Anię (2 karty) :)


Na razie ATC poszło w kąt chociaż nacięłam sobie bazy na karty. Siedzę ... właściwie siedziałam nad albumem we fioletach (prawie gotowy) ale musiałam odłożyć by zrobić pozytywnik na ... wczoraj :)



Dotarły też ,,pozytywne myśli,, na cały rok z Irlandii (o tym projekcie więcej napiszę w styczniu - wtedy otwieram pierwszą kopertę z pozytywną, przewodnią myślą na cały miesiąc).


Mam co robić ale ...... robota idzie mi jak przysłowiowa ,,krew z nosa,, (czyli ślamazarnie).


Trza się wziąć w garść bo pomysł goni pomysł, materiałów mnóstwo czeka na swoją kolej ..... poproszę o porządnego kopniaka :)


Przyjemnego weekendu, trzymajcie się zdrowo 


5 komentarzy:

  1. Ateciaki podobają mi się.
    Nie dostaniesz kopniaka, bo tego zrobić też mi się nie chce.
    By się chciało w weekend życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że wymianka sprawiła Ci tyle frajdy. Oj, mnie też! :) jestem ciekawa kolejnego projektu. Śliczny fioletowy albumik, no no :) a pozytywnika to tak więcej zdjęć proszę, bom ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te ATC, Danusiu.
    Przesyłam wirtualnego kopniaka motywującego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe ATCiaki. Bardzo mi się podobają. Przyjemnie tak wymieniać się nimi, kolekcjonować:) Ja zawsze Danusiu z wielkim zainteresowaniem zaglądam do Ciebie, bo bardzo podoba mi się Twój styl tworzenia. To mój kopniak;P
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju ATCiaki sa przeurocze :) na kopniaka nie licz, mnie też się nie chce chcieć:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(