,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 23 listopada 2020

,,Łąka,, (ATC) ......

 Ciąg dalszy dobrowolnego ,,nadrabiania,, (,,ateciakowa,, Grupa ,,Take time to play,, na Fb) ....

Nie biorę chwilowo udziału w wymiankach (ogólnie mówiąc - zniechęciłam się) ale karty robię. 

Dzisiaj ,,Łąka,, (6/2020) ... pogoda do ****, szaro, buro i ponuro. Zdjęcie zbiorowe fatalne ale ... zostawiam (może nowe zrobię). Tym razem zrobiłam sobie ,,tuszowe,, tło na białym papierze w drobne kwiatuszki) + stemple łąkowych roślin (stemple actionowe).





Powinnam za ,,pozytywniki,, się zabrać, zacząć album muzyczny, po głowie chodzi mi druga magiczna szafa (no i ze 2-3 projekty świąteczne) a ja karty ATC robię ...... :)
Wiecie co? Ja się cieszę, że chociaż te karty u mnie powstają. 
Cieszę się też, że Wy tworzycie, że się nie zniechęcacie ..... tak trzymać!

Uważajcie na siebie




6 komentarzy:

  1. Wspaniałe ATC :) kolorowe, radosne, energetyczne :) na wszystko inne przyjdzie odpowiednia pora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! kwiaty to zawsze kobiety cieszą:-D Ciekawa jeste co do wymianek, ale domyslam się, że ktoś się nie wywiązał....ja ostatnio miałam taką wymiankę, że mi się płakać chciało ;-D Powiem CI tak, co do ATC to wiele dziewczyn po prostu pisze między sobą, czy nie byłabyś zainteresowana wymianka ze mną- i umawiają się na prywatna wymiankę, wtedy chyba nie ma wtopy. Nie zniechęcaj się...Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się akwarelowe tła a i kwiatki piękne na nich wyrosły.
    Planów też mam sporo, a jeszcze na kity czekam, będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, w taki szary i ponury dzień widok Twoich łąkowych ATC to miód na serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne karty. Tworzenie to nas wszystkie trzyma przy życiu. Taka nasza uciecxka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(