,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 21 listopada 2020

Paryż razy 2 i Klucz (ATC) ......

 Do ,,nadrobienia,, pozostało mi jeszcze ponad 35 tematów :) Oczywiście na ,,fejsbukowej,, Grupie TAKE TIME TO PLAY ..... Na grę poświęcam więcej niż trochę czasu bo ... sprawia mi to przyjemność. 

Dzisiaj dwa tematy z 2018-tego roku - Paryż i Klucz. Dlaczego Paryż razy dwa? Bo miał być jeszcze jeden temat - Samochód ale przybiłam z rozpędu Wieżę Eiffla (stempel actionowy) i ... są paryskie klimaty :)








Przyjemnej końcówki weekendu ... 
Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie ...


6 komentarzy:

  1. Piękne są te paryskie ateciaki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kolorystyka jednych i drugich kart. Niebo wyłaniające się obok klucza jest piękną metaforą, buduje głębię karty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne! Podoba mi się pomysł wplecenia kolorystyki francuskiej flagi na tych paryskich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace.
    Patrzę na Twoje ATeciaki i widzę je powiększone i już są kartkami, bo kartki bawią mnie bardziej. Szkoda, że nie mam dużych stempli ;-(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, wzdycham i podziwiam - takie wszystko piękne. Wszystko, bo zajrzałam tez do wczesniejszych Twoich postów z ateciakami i fantastycznym albumem w fioletach. Jestes niesamowita, masz wspaniałe pomysły i styl, który uwielbiam. Twoje prace maja to coś, co za mną zawsze chodzi - cudowny klimat.
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danka, świetnie nadrabiasz- jak szybko! ja też się staram iw końcu kiedyś nadrobię;-D Cudne atc!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(