,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 17 listopada 2020

Album we fioletach ........

 Oj, długo powstawał ....... 

Album nie jest duży - wysoki na 7 cali, szeroki na 5 cali a ,,gruby,, na 2,5 cala. Zamykany na dwa magnesy i wiązany na wstążkę (na wszelki wypadek). Jest taki dziewczęcy ..... 



 


Zawsze zostaje mi mnóstwo pasków ..... tym razem postanowiłam je maksymalnie wykorzystać w albumie :)



















Z kolekcji został mi jeden arkusz i co nieco resztek na tyle dużych, że jakaś mała forma może jeszcze powstać. Strony oddziela papier welinowy ... nawet ładnie to wygląda.




Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie :)


8 komentarzy:

  1. Album jest po prostu niesamowity i do tego w fioletach. Piękne te papiery, co to za kolekcja? Jak skończę kwarantannę muszę zakupić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To papiery ,,Kara & Lina,, (ostatnio modne) ... moja wnuczka lubi fiolet.

      Usuń
  2. Przepiękny album, te wsystkie zakładeczki, skrytki. papier welinowy rewelacyjnie się wpasował- ja uwielbiamkalki:-D POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Album wyszedł fantastycznie:) Cudowne zakamarki i tyle różności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny album Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wykorzystałaś tę kolekcję, Danusiu - album prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny, dziewczęcy i radosny :) ogromnie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny! taki dla nastolatki i dla małej dziewczynki też :) fajny pomysł z wykorzystaniem pasków, mnie też ciągle żal coś wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(