,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 30 listopada 2020

Mały album ,,na okrągło,, .......

Właśnie skończyłam dwa albumy-pozytywniki (a może ,,myślowniki,, czy ,,sentencjowniki,,). Wykorzystałam  myśli pozytywne, sentencje dlatego mam wątpliwości do nazwy ...... przyjmimy ogólnie ,,pozytywnik,, bo inne trochę głupio brzmią :) Niestety, nie zaopatrzyłam się jeszcze w tusz więc korzystam z takich ,,napisów,, które posiadam.
 Pierwszy album to ,,okrąglaczek,, drugi, kwadratowy, który jest na kółkach.
Okrągły już dawno chciałam zrobić, tym bardziej, że mam duże actionowe wykrojniki, z których trzeba wydusić jak najwięcej. 
Pierwszy kompletnie nieudany (później, na spokojnie, będę go ratować).
Drugi już fachowo zrobiony (chodzi o wzmocnienie pewnych części materiałem introligatorskim).




Gdyby ktoś chciał sobie mały, okrągły album zrobić to wstawiam krótki film ,,co, jak, z czym,, :)













Oczywiście ,,pozytywnik,, naszpikowany tagami na sekretne zapiski :)



Zachęcam przy okazji do odwiedzenia Pauliny Kowalewskiej, która robi takie słodkie okrąglaczki oraz rewelacyjne opakowania na nie.

4 komentarze:

  1. Danusiu, wspaniały! Tak, pozytywnik, to zdecydowanie najlepsza nazwa:))) Lubię Twoje albumy. Takie małe cudeńka:) Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywny okrąglaczek jest rewelacyjny, Danusiu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i przeuroczy albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Specjalizujesz się w robieniu maleństw. Śliczny albumik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(