,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 30 listopada 2020

,,Victorian Home,, w natarciu ......

 Nie pamiętam kiedy je kupiłam ... tak sobie leżały i czekały aż się nimi zainteresuję. Kiedyś nie przywiązywałam uwagi do nazwy, producenta, projektanta, kupowałam papiery bo mi się podobały. Teraz już patrzę czyje to ,,dziecko,,. Te akurat to zestaw papierów (15x15) Scrapboys - ,,Victorian Home,,. Chyba gdzieś mam jeszcze 2-3 arkusze (30x30) luzem. 

Okładka albumu-pozytywnika trochę na bogato, środek skromny. Album na kółkach. Karty ze strony kółek wzmocnione z obu stron materiałem introligatorskim. 










Wracam na chwilę do moich ateciaków a potem biorę się za album ,,muzyczny,, :)

Przyjemnego tygodnia całego .....


4 komentarze:

  1. Album wygląda fantastycznie:)Bardzo lubię te papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny! dopracowany w każdym calu, ja kupiłam krokodyla, będę testowała, więc super pomysł z tmyi kółeczkami przy dziurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, piękne papiery i piękny album z nich powstał. Jestem ciekawa tego muzycznego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Istne cudo, te szczegóły mnie przerastają...trzeba być specjalistą w temacie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(