,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 11 grudnia 2020

Tak to tylko tu zostawię ..........

 Co, jak i dlaczego w poprzednich postach  można znaleźć. (Również filmik z kursem na ,,okrąglaczka,,). 


 







I jeszcze ATC z padającym śniegiem związane ..... tym razem wyjątkowo skromne. Chwilowo ,,odstawiłam,, nadrabianie.

,,Pada śnieg, pruszy śnieg,, (2018)



I ,,Jingle bells,, (2019)





Uważajcie na siebie ...... zdrowia Wszystkim tu zaglądającym życzę :)




6 komentarzy:

  1. Okraglak niesamowity! Ateciaki tez super- ja nadrabiam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały i bardzo pozytywny okrąglaczek, Danusiu. A Twoje ATC są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapragnęłam...baaaardzo takiego okrąglaka. No, zrobię sobie jak nic, tak mi Twój w oko wpadł. Tylko kiedy? Zapracowana jestem.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny okrąglaczek, taki idealnie równiutki! u mnie też ostatnio albumowo (na ile czas pozwala) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje ATC to moja bajka wlasnie w takim stylu bym je zrobiła..cały czas sie do nich przymierzam...może Nowy Rok będzie łaskawy. Okraglaczek jest przepiekny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(