,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 21 stycznia 2021

Róża (ATC) ........

 Zapomniałam wczoraj o kartach, które już w grudniu były gotowe ale ....... ich istnienie zupełnie mi umknęło :) Powolutku sobie ,,nadrabiam,, (nadrabiam w cudzysłów ujęte bo to wyłącznie moja zachcianka). Jeszcze kilka tematów z 2018-tego, 2019-tego, 2020-tego (około37 czy 38). Kilka już w trakcie realizacji ........

,,Róża,, (2018) - Take Time To Play (Fb)



Przestałam w pewnym momencie być ,,systematyczna,, ...... chaos zapanował (chyba ze mną zostanie na dłużej) :)






4 komentarze:

  1. Ahahahhahahhahhahaha...witaj w klubie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Jak fajnie wyglądają grafiki z różami na tle w kropeczki.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. jedne z moich ulubionych papierów z róża od itd :) ambitny plan masz, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(