,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 20 stycznia 2021

Misz-masz styczniowy (2) ........

 ,,Człowiek CHCE a życie mówi NIE,,

(autor - ja)

Dzisiaj będzie wyjątkowo chaotycznie. Nie jestem jeszcze w pełni ,,normalna,, ...... tydzień temu byłam u dentysty (najpierw dwie noce nieprzespane). Usuwanie zęba to dla mnie zwykła sprawa ale ...... tym razem było inaczej. ,,Mojej,, dentystki nie było, sprawa pilna, więc zmieniłam fachowca. Dali mi zastrzyk i dwie piłeczki antystresowe do rąk :) Na drugi raz poproszę jeszcze o stopery do uszu - ból jak ból ale trzeszczenie wyrywanego zęba to dla mnie horror :) A potem ulotka do ręki ,,jak zachować się po wyrwaniu zęba,, :) Jeszcze mnie czeka jedna wizyta - borowanie :)

Od początku roku same ,,przyjemności,, mi się trafiają. Dlatego do żadnych zabaw/wyzwań się nie zapisuję. Waham się w temacie wymianki ATC (Świry Rękodzieła Inspirują). Ewa wymyśliła fajną zabawę (live zapisany, by obejrzeć wystarczy być w Grupie na Fb) ....... 

Ewa, jeszcze raz powiem - miło było Cię usłyszeć :) Choć nic nie robiłam z Wami to ... zabawa była wyjątkowa. Gdy live się skończył zabrałam się za robotę. Zabrakło mi jedynie kostki do szczęścia ale poradziłam sobie - z gąbki se wycięłam :D (normalną kostkę już mam).


Na razie to są wprawki ...... jak już będę zadowolona z efektu to zapiszę się na wymiankę (jeszcze mam czas poćwiczyć). Nie są dokończone, nie umieściłam jeszcze napisu specjalnego (zabrakło mi tuszu w drukarce więc działam ,,oszczędnie,,) - na te bliskie ,,ideału,,(żart z tym ideałem) nakleję :D





Może i dla kogoś ,,głupoty,, ale ...... zabawa przednia a to jest najważniejsze.

Drugi temat - mały, okrągły album. Live prowadzony przez Martę (też uwielbiam ją słuchać) na Grupie jak wyżej (na razie część 1). Niestety nie mam tamborka ale album zrobię. Najpierw muszę dokończyć jednego UFO-ka (na początku grudnia zaczęty). Zostały mi też powycinane elementy na jeszcze jeden (już posklejane), teraz ozdabiam. Album Marty ma inne łączenia (hidden hinge) więc zrobię na 99% (ten 1% to nieprzewidziane zdarzenia). 




 Tak na marginesie - Live z Martą w lutym, temat dotyczy ATC (Grupa Świry Rękodzieła Inspirują na Fb).


A w piątek live prowadzony przez Ulę (akurat szydełko w kąt rzuciłam więc chwilowo nie skorzystam) ale z przyjemnością posłucham :)


I to by było dzisiaj na tyle ........


Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie.

4 komentarze:

  1. Kochana, ciesze się na Twój wpis. Oby już nic nie bolało, jak sobie pomyślę o borowaniu tu brrrr. Koniecznie wymień się swoimi cudnymi picassami :) Fajne okrąglaki, świetny pomysł z pomponikami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw zdrówka życzę, bo wiem po sobie jak bardzo nam potrzebne.
    A teraz do pochwał. Ja za ATC się nie wezmę, nie napiszę, że nigdy, Ty się chyba również w nich odnalazłaś, bo są świetne. Albumik w twoim wykonaniu jest śliczny.
    Albumik, zakładka, kuferek to są cacuszka, które chciałabym zrobić.
    miłego dnia Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, współczuję wyrywania zęba.
    Piękne impresje na temat Picassa. I już widzę, jak super zapowiada ie okrągły album.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu cudowne ATC! Albumik do MArty też śliczny :) dziękuję za Twój wpis i wspomnienie o nas :)
    Ja panicznie boję się dentysty... taka trauma z dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(