,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 18 lutego 2021

Kuferek nr. 2 - na ATC ,,Pozytywne myśli,, ......

 Udało mi się zrobić drugi kuferek. O historii powstawania kolejnych kuferków, które Dziewczyny pokazują na Grupie, czyli skąd się to wzięło, można dowiedzieć się z poprzedniego postu :)


Drugi kuferek odbiega od poprzedniego bazą ... tym razem wykorzystałam pudełka po herbacie. Trochę więcej roboty ale się opłaciło. Ten jest też odrobinę większy od ,,kuferka Marty,,.











A tutaj widać ,,partacką robotę,, ..... przykro mi ale już się nie dało odkleić by poprawić (mocna taśma). No cóż, tak zostanie (nie chcę niczego tam przyklejać by zamaskować błąd).


Nie wiem czy te papiery są jeszcze w sprzedaży (chyba tylko pojedyncze arkusze).



Robiąc kuferek z opakowania po herbacie wspominałam stare (i dobre czasy) kiedy nie miałam tylu wszelakich materiałów. Robiłam z tego co pod ręką, wykorzystywałam co się dało ..... królował wtedy u mnie recykling/upcykling. Dlaczego dobre? Bo kreatywność moja i niepowtarzalność każdej pracy była wysoko postawiona. Trochę się rozleniwiłam w temacie ale z przyjemnością czasami daję starociom czy ,,śmieciom,, nowe życie.

Zapraszam przy okazji do odwiedzenia bloga Danusi, gdzie króluje Art recykling. 


Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie .....


9 komentarzy:

  1. Piękny kuferek wyszedł z tego pudełka po herbacie. Fajne te papiery, mnie zawsze też robiło się z nich dobrze i jakoś lekko wychodziły mi różne projekty, praktycznie same się tworzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny! I fajny pomysł na dodanie uchwytu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest ten kuferek, taki elegancki i dopracowany w każdym detalu.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kuferek i to co lubię, recykling. :) Jaki tam widzisz błąd do maskowania? Ja mam teraz okulary na nosie, ale nie widzę go. Za to widzę ręczną robotę i to świetną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny kuferek! Też nie zauważyłam błędu, może go nie ma? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kuferki.Z pięknych papierów je zrobiłaś.
    Też próbuję, ale wieczko sprawia mi kłopot.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita z niczego zrobisz takie cudeńka.
    Przepiękny kuferek. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło się ogląda takie wpisy. Jest tu i pięknie wykonany przedmiot i ciekawy opis. A wykorzystywanie tego co jest pod ręką powinno być moim zdaniem pierwszym krokiem, zanim zacznie się używać kupowanych rzeczy. Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(