,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 20 lutego 2021

Tniemy i gniemy z Ewinką (wyzwanie #21) .....

Ostatnio bawiłam się w cięcie i gięcie z Ewinką w styczniu 2020 ...... spróbuję wrócić do robienia proponowanych przez Ewę kartek. Akurat była mi potrzebna okolicznościowa, do kompletu z kuferkiem, więc wykorzystałam resztki papierów, które mi zostały, pocięłam, pogięłam i jest. 










(TUTAJ szczegóły dotyczące kartki i prace Dziewczyn)


Przyznam szczerze, że nie lubię kartek tego typu bo ...... bo sporadycznie uda mi się odpowiednio przyciąć papier do tych skosów (tutaj sikoreczka i kwiaty zamaskowały krzywizny) no i boję się, że przez to rozkładanie i składanie zgięcia się osłabią skutkując rozpadnięciem się kartki (już mi się tak zdarzyło). Wykonanie takiej kartki nie jest trudne, trzeba tylko równiutko odmierzyć, rozciąć, zgiąć. Ozdabianie to przyjemna zabawa, zwłaszcza jak trzeba kombinować z tym co zostało po zrobieniu kuferka :) 

A propos Kuferka - dorobiłam uchwyt (czegoś mi wcześniej brakowało). W planach są kolejne kuferki na specjalne okazje (choć w moim przypadku planowanie ,,psu na budę,,). Mam nadzieję, że uda mi się pomysł zrealizować. Czekam tylko na dostawę magnesów. Muszę się pochwalić, że mogłam sobie też zamówić papiery, które mnie ostatnio urzekły a to dzięki bonowi upominkowemu na zakupy do Zielonych Kotów



 

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw. :) Ciekawe są takie przestrzenne kartki, choć ja bardziej przyglądam się kuferkom. Muszę coś zmajstrować na karty ATC. A cytat kradnę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Od dawna nie robię takich tradycyjnych kartek, mnie pociągają nietypowe :) Na karty ATC podobno najlepsze koszulki kolekcjonerskie (nie posiadam), ja mam zrobionych kilka ,,cosiów,, przypominających albumiki - na dole posta jest jeden przykład https://damurek2.blogspot.com/search/label/ATC?updated-max=2020-10-10T17:31:00%2B02:00&max-results=20&start=19&by-date=false

      Usuń
    2. Przepraszam, tutaj poprawny link https://damurek2.blogspot.com/2020/08/zabawy-z-atc-ciag-dalszy.html

      A cytat mi się spodobał więc go też ,,ukradłam,, :)

      Usuń
  2. Przepiękny drewniany komplecik! Papiery cudowne! Gdzie zamówiłaś magnesy jeśli można wiedzieć? Moje nie trzymają tego wygiętego wieczka, może się nadadzą do czekoladowników. Jeżeli zrobię następny kuferek, to tez będzie z rączką. Pozdrawiam i cieszę się bardzo, że wróciłaś do zabawy😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Magnesy neodymowe w Zielonych Kotach zamówiłam (!5mmx1mm), w moich kuferkach niestety użyłam aż cztery, bo w dwóch miejscach umieściłam (2x2) ... jeden magnes na środku chyba nie dałby rady. Ten papier scrapowy (Scrapboys) ma dość wysoką gramaturę więc ..... :) Z rączką jednak wygląda inaczej :)

      Usuń
  3. Wspaniały jest ten zestawik, te kwiatowe wzory są wręcz cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Potwierdzam, niektóre papiery są ,,warte grzechu,, :)

      Usuń
    2. Twoje zdjęcia na blogu są zachwycające! Niestety nie udało mi się u Ciebie wstawić komentarza ..... jeszcze nie doszłam dlaczego :(

      Usuń
  4. Danusiu, komplecik pięknie się prezentuje. Kuferek z rączką to jest to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czegoś mi w tym kuferku brakowało (taki łysy był), rączka w jego przypadku pomogła :)

      Usuń
  5. Przepiękny komplecik. Masz rację ten papier ,,wart grzechu".
    Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(