,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 23 lutego 2021

Kuferek nr. 3 ... ,,Słodki brzdąc,, .......

,,Sleep & Dream,, - Śpij i snuj marzenia -  w tych papierach zakochałam się na jednym z ,,lajwów,, gdzie Dziewczyna box z tym słodkim bobaskiem robiła. Jesienią zeszłego roku dowiedziałam się, że znajomym powiększy się rodzina więc nadarzyła się okazja by papiery kupić. Pierwotnie miały powstać trzy małe albumy dla dwóch dziewczynek i jednego chłopczyka ale sytuacja życiowa pokrzyżowała mi plany. Dopiero teraz po nie sięgnęłam. Tak oto dzięki Marcie i tym słodkim papierom powstał trzeci kuferek i malutki album harmonijkowy :) 













Zauroczenie tworzeniem kuferków jeszcze trochę potrwa ..... w planach są kolejne :) Ostatnio pisałam, że ,,człek chce a życie mówi nie,, ale ..... postawiłam się życiu i bawię się papierami dalej na przekór wszystkiemu :) Kurs na te kufereczki-cukiereczki można znaleźć na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, (Fb). Jeżeli już jesteśmy przy warsztatach/kursach prowadzonych przez Martę to kroją się kolejne (dopiero w kwietniu).



Wracając do dzisiejszego kuferka - zazwyczaj podchodzę sceptycznie do moich gotowych prac ale w tym przypadku wpadłam w samozachwyt (co mi się sporadycznie zdarza).

Dzisiaj nie ma linków ani do papierów ani do Świrów,, (wyskakuje mi ciągle, że strona jest zablokowana).


Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie .....


8 komentarzy:

  1. Wiele kuferków już widziałam, bo mnożą się gęsto, ale Twój jest tak słodki, że wiem na pewno, podoba mi się najbardziej. I jeszcze ten pomysł na albumik :-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. tez sie zakuferkowałam, twój śliczny, fajny pomysł z albumem do środeczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, samozachwyt jak najbardziej słuszny, bo kuferek jest po prostu rewelacyjny. A w połączeniu z tym malutkim albumikiem - istne cacko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuferek z albumikiem wyszły obłędnie. Danusiu, wielkie gratulacje, ja jestem zachwycony.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie, cieszę się, że kuferek się spodobał ..... już jest w dobrych rękach :)
    Dziękuje, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś wspaniały pomysł na stworzenie tego kompleciku .Kuferek jest cudowny ,delikatny i słodki ,albumik jest
    pięknym dopełnieniem całości .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już wspominałam na FB-świetny ten brzdąc :) kuferek i albumik do niego w komplecie, idealna para:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(