,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 28 lutego 2021

Kuferek nr 4, mały album harmonijkowy i nietypowa kartka .......

 Kuferki ,,Marty,, już znacie (tak je nazywam bo ,,lajwa,, Marta prowadziła). Takie cudeńko można samemu zrobić czyli poobliczać, dopasować itd. ale po co jeżeli jest kurs na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,,. Tak na marginesie - ja uwielbiam obliczać, przeliczać, dopasowywać, kombinować. Ten kuferek jest zrobiony z kartki A4 (podstawa), na wieczko potrzebny kawałek z drugiej kartki :)

Czwarty kuferek to pamiątka Chrztu św. Kuferek jako opakowanie na album (i zdjęcia z tej uroczystości), mały album harmonijkowy i kartka ze skrytką na pieniądze. 


Tym razem zdradzę kilka szczegółów co, jak i dlaczego. Z takim nietypowym pudełkiem jest trochę pracy a jeżeli samemu dołoży się kilka kosmetycznych usprawnień to roboty jest jeszcze więcej. Jako że ma to być kuferek na coś co może być ciężkie (wypełniony czekoladkami lekki nie był) to trzeba go wzmocnić. Po sklejeniu pudełka na zewnątrz i wewnątrz doklejam jeszcze paski białego papieru (jak na załączonym zdjęciu) ....


Staram się tak dobrać papiery by wszystko ze sobą grało ... na to jestem uczulona. Co do błędów - niestety czasem nie da się ich zamaskować. Wiem, to tylko ręczna praca ale .......







Ciężko jest dobrać papiery by wzory ładnie się ,,układały,, jeżeli ma się ograniczoną ilość odpowiedniego papieru ale praca jest ciekawsza.





Czasem trzeba ukryć małą, denerwującą plamkę ...... tutaj nieplanowane ,,słodkiego życia,, :)




Z tych papierów użyłam tyko te najbardziej ,,tłowe,,. Po zrobieniu kuferka z pozostałych kawałków kombinowałam albumik i kartkę. ,,Tak krawiec kraje, jak mu materiału staje,,. Dla mnie to wyjątkowa zabawa by wykorzystać arkusz papieru na maxa, wycisnąć z niego ile się da :)



Łączenie wieczka z pudełkiem wzmacniam cienkim płótnem. 

I jeszcze taka drobnostka - wieczko. Ja przycięty papier na wieczko ,,zawijam,, na rulonie po folii spożywczej. Po zdjęciu z rulonu ładnie się poddaje, łatwiej go przykleić.


A to drugi bon upominkowy do sklepu ,,Zielone Koty,, ...... no i fajnie, będzie kolejne zamówienie (a miałam już niczego nie kupować ale w tym przypadku jestem usprawiedliwiona) :)




Chciałam jeszcze coś napisać ale dzisiaj przekroczyłam limit na długość postu :)


Przyjemnej reszty niedzieli, uważajcie na siebie .....


5 komentarzy:

  1. Danka, Ty rzeczywiście jesteś mistrzynią w kombinowaniu wymiarów i dodatków- podziwiam, masz talent! Kuferek świetny i do tego z taka zawartością! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuferek i wszystko inne jak zawsze u Ciebie dopracowane na medal. Bardzo mi się ten zestaw podoba.
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, kuferek i albumik są prześliczne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu wszystko zrobiłaś perfekcyjnie.Wielkie brawa dla Ciebie.
    Masz dziewczyno talent. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe cudowny komplecik, zachwyciłas mnie tym kartonikiem! Ale mi się buzia uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(