,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 4 marca 2021

Kartka w stylu U-Fold i ... kuferek nr 5 .......

 Ostatni kuferek (TUTAJ jak to się zaczęło) ..... na dzień dzisiejszy ostatni, muszę sobie od nich zrobić ,,małą,, przerwę :) Do kompletu dorobiłam kartkę z tych samych papierów. Kartka w stylu U-Fold. Jak ją zrobić? W sieci jest sporo kursów. Ja podpatrzyłam tajniki tej formy na Fb (Skarbnica Pomysłów, live prowadziła Monika PaperMona). Moja kartka i kuferek z tych papierów). 










Jako że mamy nowy miesiąc otworzyłam kopertę z myślą pozytywną na marzec autorstwa Dominiki :)



I jeszcze taka ciekawostka - papierów u mnie dostatek ale ...... skusiłam się aż na dwa opakowania papierów, które miały wyjątkowo korzystną cenę (wyprzedaż w Biedronce). Nie wiem czy to pazerność, czy choroba (jeden komplet wnuczkom dałam, drugi może też dostaną, może jakieś kartki wykorzystam na bazy pudełek itp.)



Co teraz ,,na tapecie,,? Album robiony z Olgą Bielską (nieodpłatne warsztaty na Fb). Baza gotowa (nowym sposobem robiona), dzisiaj druga część warsztatów).


Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie .....



8 komentarzy:

  1. Piękny komplecik! Te kuferki wychodzą Ci rewelacyjnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż ogę napisać Danusiu! Tak jak Ewa - zachwycam się tym komplecikiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklepik z kuferkami otwórz, są tak piękne, że milionerką zostaniesz.
    Miałam już te papiery z Biedry, wcale łatwo mi się z nich nie korzystało.
    dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw, kolorystyka mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplecik. Kurczę, serio musze sobie zrobić kuferek z taką rączką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, zostałaś mistrzynią kuferków. Ten chyba podoba mi się najbardziej z dotychczasowych. I śliczna kartka do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danka! zakuferkowałaś się na amen! Świetnie Ci to wychodzi! komplet świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(