,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 6 marca 2021

Mały album-harmonijka łączony płótnem .......

Trochę późno trafiłam do Magdy - Magdekor.pl  (Fb) ale ...... lepiej późno niż wcale. Obejrzenie ,,lajwa,, prowadzonego przez Magdę zaowocowało małym albumem harmonijkowym gdzie strony łączone są płótnem. Musiałam spróbować, po prostu musiałam. Robiłam z tego ,,co pod ręką,,. Nie przejmowałam się, że nie posiadam tego czy owego (o media chodzi) - to po pierwsze. Po drugie - album ten jest takim ,,odstresowiaczem,, (teraz mogę spokojnie robić drugą bazę do albumu, który robimy z Olgą Bielską ... pierwsza trochę ,,spartaczona,, ale nie wyrzucam jej, kiedyś użyję maskując niedociągnięcia). Po trzecie - świetna zabawa z takim albumem :)










Trochę za dużo złota mi się sypnęło (jak ja nie lubię brokatu) ale ..... powiedzmy, że tak ma być, że to złoto służy całości i ...... i sukcesywnie będzie się wykruszać :)

Dla chętnych wrzucam film z tutorialem na taki mini album-harmonijkę płótnem łączony .....



Dziękuję za przemiłe komentarze dotyczące moich kuferków. Może kogoś nimi zanudziłam a może kogoś zachęciłam do zrobienia. U mnie chwilowa przerwa w kuferkowym temacie :)
Prawdopodobnie wkrótce ,,wielkanocne,, pudełka się u mnie pojawią ...... pożyjemy, zobaczymy :)

Miłego reszty dnia a jutro słonecznej, ciepłej niedzieli :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawe prace robisz, podziwiam.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny albumik, Danusiu, a okładka sama w sobie jak dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow uwielbiam albumiki w tym stylu, Twój jest przesliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie można nie pozostawić komentarza przy tak cudnej pracy !Jestem zachwycona tym albumikiem ,dekoracja i kolorystyką !Pięknie pasują dodatki i wiązanie na kokardę-wyszło tak naturalnie i tak pięknie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(