,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 8 marca 2021

Warsztaty z Olgą Bielską (,,Album Starszaka,, część 2) .....

 Albumy ..... Wydawało się, że już znam się trochę na robocie (mam ich trochę w dorobku) a tu ,,kubeł zimnej wody,, obudził świadomość, że ...... powinna się jeszcze sporo nauczyć :) A to wszystko za sprawą warsztatów z Olgą (na Fb - Olga Bielska Warsztaty Artystyczne). ,,Diabeł tkwi w szczegółach,, (sprawy techniczne). Na warsztatach (darmowych) robimy ,,Album Starszaka,, ..... nie mam odpowiednich papierów, nie kupiłam kitu (muszę wykorzystać te papiery, które mam na stanie). W każdy czwartek robimy kawałek albumu (część pierwsza była poświęcona bazie).


Baza robiona innym sposobem przysporzyła mi trochę kłopotów ale ..... zrobiłam drugą.

Wewnętrzna strona okładki ... starałam się połączyć tak papiery actionowe z zestawem papierów Rosalie by ,,zagrały ze sobą,, jak najkorzystniej dla całości (łatwe to nie będzie).







ciąg dalszy nastąpi .....


12 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie .Łączenie różnych papierów nie jest łatwe sprawia dodatkowy kłopot ale efekt końcowy może być ciekawszy.Z dużym zainteresowaniem będę podglądać postęp prac nad albumem i życzę radości z jego tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Grażynko, łączenie papierów z różnych kolekcji jest fascynujące choć przyznaję, że trzeba się nagimnastykować :)

      Usuń
  2. Podziwiam Cię. Ja do każdej pracy troszkę za długo się zbieram ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Basiu, są prace, za które jakoś ciężko się zabrać a są prace, które ,,same się robią,, :)

      Usuń
  3. Pięknie się zapowiada, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie jest świetnie i nie wierzę, że dalej tak nie będzie;-D, więc czekam na ciąg dalszy:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pożyjemy, zobaczymy :) Jeszcze tak ,,czystego,, albumu nie robiłam (bez użycia tuszu) :)

      Usuń
  5. Mnie albumy jakoś cały czas przerażają... może kiedyś... zapowiada się super album

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akurat postanowiłam odłożyć albumy na dłuższy czas (nie mam już komu robić) ale w tym przypadku się przełamałam (z ciekawości jak Olga je robi) i nie żałuję :) Urszulko, spróbuj kiedyś, może polubisz je robić :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(