,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 9 marca 2021

Kalendarz adwentowy 2021 (marzec) ......

 No i mamy już marzec ..... jeszcze ,,trochę,, i kalendarz będzie gotowy :)

W zadaniu marcowym trzy pudełka powstały ..... 

1.Choinka nr 4

2.Paczuszka nr 8

3.Rękawiczka nr 20





(TUTAJ szczegóły i kalendarze Dziewczyn)




8 komentarzy:

  1. Powstały śliczne pudełka :)
    Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się zapowiada ten kalendarz, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. wytrwałości życzę, ja się nie podjęłam tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powinnam podwójnie robić bo wnuczki dwie ale ..... nie wyrobię się :) Dwa, trzy pudełka w miesiącu dam radę, no i muszę w końcu wykorzystać papiery bożonarodzeniowe (trochę ich się nagromadziło).

      Usuń
  4. Super kolorowe motywy, będzie piękny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(