,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 10 marca 2021

Urocze wielkanocne pudełko .......

Moje pudełko w kategorii ,,testujemy,, się mieści. ,,Musiałam,, spróbować je zrobić. Wolę jednak te robione z innym, prostszym zamknięciem (TUTAJ post, w którym jest tutorial na zrobienie kartoników z kartki 30x30 cm). W tym skusiła mnie przestrzenna dekoracja. Pudełko jest małe bo z kartki A4 zrobione. Nie bardzo mi wychodzi to zginanie papieru na górnych kwadracikach (to idzie w stronę origami ... w tym jest dobry mój syn) :) Wstążka zastępcza, biały sznurek muszę kupić .....






Dwa lata wstecz zrobiłam ponad 30 pudełek (papier 30x30), w tym roku dorobię do tego małego z kartki A4 jeszcze jedno i ..... i chyba na tym poprzestanę (może kiedyś do nich wrócę).

Live, który prowadziła Aleksandra był na Fb (Zielone Koty). Wielkanocne pudełeczko + Live jest też na blogu ,,Zielone Koty.pl Inspiracje,,.


 
Dla porównania zdjęcie przygotowanych do ozdabiania kartoników (rok 2019-ty) .... 







16 komentarzy:

  1. Śliczne jest, ale poważnie robiłaś ponad 30? Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Poważnie zrobiłam ponad 30 ... praca taśmowa to nie moja bajka ale w temacie ,,kartoników na mleko,, się wyłamałam :) Robi się je szybko, zabawa zaczyna się przy ozdabianiu :)

      Usuń
  2. Super są te pudełeczka!!! No 30 - to sporo sią naskładałaś, ale efekt wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te 30 sprzed dwóch lat miało prostsze zamknięcie :) Z akcjonowych papierów świątecznych je robiłam :)

      Usuń
  3. Śliczne pudełeczko. Ale zrobić 30 takich - oj, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te 30 na Boże Narodzenie w 2019-tym robiłam, tych z okienkiem na razie jedno (chyba aż dwa będą :D )

      Usuń
  4. Śliczne pudełeczko, na temat 30-stu napiszę tylko podziwiam.
    Moje pudełeczko już złożone czeka na ozdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cierpliwość kobieto:0 Śliczne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do tych trzydziestu dużych miałam cierpliwość, do tego malucha już nie - to składanie zamknięcia mnie rozłożyło :)

      Usuń
  6. widziałam zapowiedź tego lajva,ale niestety nie dotarłam. Ostatnio ich tyle, że szok :) w większości docieram jednak na te mediowe :D fajowe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tyż prowda, tyle tych ,,lajwów,, że można zawrotu głowy dostać :) Uwielbiam prace mediowe ale te wszystkie bajery, preparaty kosztują więc muszę wybrać ..... ,,idę w papierowe livy ale jak mediowe prowadzi ktoś kogo lubię to chętnie popatrzę, posłucham i powzdycham :)

      Usuń
  7. Śliczne pudełko z jajkami. :)
    Tych 30 powala. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurka, to mały hurcik :) brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda Twoje pudełeczko !Ja jeszcze w ubiegłym uroku pakowałam swoje kolorowe jajeczka do przezroczystej folii -nie przyszły mi do głowy takie cudne opakowania .

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie je zrobiłaś, zmiezczą się nie tylko jajeczka ale drobny upominek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(