,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 15 lutego 2021

Kuferek Marty ........

 Mój kuferek zalicza się do prac ,,muszę bo się uduszę,, Odłożyłam wszystko i zrobiłam ... jest pierwszy więc to ,,Adam,, czyli prototyp (,,Ewa,, będzie doskonalsza). Marta prowadziła transmisję w piątek (Grupa Świry Rękodzieła Inspirują ... taka ciekawostka - to był 102 live). Nie tworzę razem z prowadzącą (raz tylko buciki do boxa robiłam ale nie nadążałam) tylko słucham, podglądam, staram się zapamiętać ... przede wszystkim miło spędzam czas. Kuferek to schowek na ATC ale można przecież zmienić jego przeznaczenie.








,,Męczą,, mnie troszeczkę te luki w kuferku (przez dziury w wieczku hula wiatr :)). Moje próby wypełnienia luk zakończyły się fiaskiem (użyłam papieru o wysokiej gramaturze 300, papier nie chciał współpracować, więc musiałam usunąć to co starałam się przykleić). Z rozwiązania nie zrezygnuję, użyję po prostu papieru, który będzie ,,uległy,,. Papier na wieczko ukształtowałam na ruloniku po folii spożywczej. Cyrkiel do wycinania kółek przyda się by wyciąć boczki do wieczka - ostrą stroną wytnie a tępą zbiguje). Papiery użyte to pojedyncze arkusze ,,Dream Garden,, i arkusz pasujący do nich (na środek kuferka).


Spróbuję na następny kuferek wykorzystać opakowanie po herbacie (już wiem dlaczego ich nie wyrzucałam) i leżące od dawna bloczki 15x15 cm.

Wiem, ten banerek to ,,musztarda po obiedzie,, ale ........ każde warsztaty online są zapisane i można w każdej chwili z nich skorzystać. Trzeba tylko być w Grupie ...... aktualnie jest tam wysyp kuferków. Zachwycająca różnorodność podejścia do tematu :)


Tak na marginesie - jeden problem z ,,całego zestawu problemów,, odpadł ..... przywieźli opał, nareszcie jest ciepło :)



Czy Wy też tak macie, że poprawiacie błędy, które po jakimś czasie zauważycie? Właśnie poprawiałam błędy stylistyczne ....... jak mi coś w zdaniu nie pasuje to ..... muszę to zmienić. Przykro mi ale ,,ten typ tak ma,, :) Jeżeli jakiś mało znaczący błąd mi umknie to ... proszę wybaczyć. Jeżeli przeoczę jakiś rażący to ... proszę krzyczeć :)

8 komentarzy:

  1. Piękne jest, nawet ten hulający wiatr nie szkodzi jego urodzie 😀 Ja teraz myślę o kanciastym wieczku.
    Mnie wkurzają u mnie te zostawione pojedyncze litery na końcu wersów, ale jak szybko piszę posta to nie walczę z nimi. Później staram się je poprawiać 🤔Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, super jest ten kuferek.
    Też poprawiam błędy:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś jak błyskawica. Ciągle u Ciebie nowości :) Nie nadążam z odwiedzinami ;)
    Kuferek jest świetny! Te kwiatowe papiery są cudne.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuferek wygląda fantastycznie, coś pięknego!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też kombinowałam z bokami, ale stwierdziłam, że to zajmie zbyt duzo czasu i jednak na warsztat lepiej taki łatwiejszy projekt, który nie sprawi dużo problemu :D i może dlatego tak wciąga, bo szybko się robi hihi. Twój cudny, taki klimatyczny jak zawsze, pięknie użyte papiery i cudny przód. Bardzo dziękuję za wspólną zabawę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest te zrobiony przez ciebie kuferek. Ja na razie mam tylko bazę.
    Błędy poprawiam często i zawsze jestem z siebie niezadowolona, że nie zauważyłam ich przed publikacją.Na pewno jakieś jeszcze zostawiam ;-)
    Denerwują mnie błędy u innych zwłaszcza gdy są bardzo widoczne np w tytule i można je bardzo prosto zlikwidować edytując post.

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczny kuferek, wspaniała praca :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze :)
    Przepraszam, że sporadycznie do Was wpadam ale ...... usprawiedliwia mnie opieka nad chorym domownikiem, która jest absorbująca i ,,wykańczająca,, :(
    No cóż, takie życie ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(